Zobrazit minimální záznam

Sex in contemporary media communication : illustrated on contemporary advertising in Czech printed media (with special respect to ambigrity of the message)
dc.contributor.advisorŠebesta, Karel
dc.creatorNejezchlebová, Lenka
dc.date.accessioned2017-06-16T08:47:13Z
dc.date.available2017-06-16T08:47:13Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/6721
dc.description.abstractThis thesis tries to monitor occurrence and use of sexual information in contemporary advertising in Czech printed media. It describes ways and means that the advertising uses to express erotic and sexual messages. It also presents sex in advertising as a certain phenomenon from several points of view (criticism of sex sexism and gender stereotypes in advertising from the viewpoint of feminist movement and gender studies, effectivity of use of sex in advertising etc.). The sex in advertising is also put into context of historical and contemporary Czech and world advertising. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.description.abstractTato diplomová práce se pokouší zmapovat a kategorizovat typy sexuálních informací, které se nejčastěji objevují v české tištěné reklamě. Metodou semiotické analýzy, tedy rozborem jednotlivých znaků, jsem se pokusila zjistit, jak reklama pracuje se sexuálním obsahem. Soustředila jsem se především na skrytou komunikaci sexuálních významů, na to, jak reklama pracuje s narážkami, subtilními náznaky a dvousmyly. Všímám si také, jak komunikuje explicitně sexuální sdělení. Chtěla bych zde představit sex v reklamě jako fenomén, který se pokusím zasadit do kontextu české i světové reklamy. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.titleSex v soudobé mediální komunikaci : na příkladu současné reklamy v českých tištěných médiích (se zvláštním zřetelem na dvouznačnost sdělení)cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-06-27
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId2146
dc.title.translatedSex in contemporary media communication : illustrated on contemporary advertising in Czech printed media (with special respect to ambigrity of the message)en_US
dc.contributor.refereeŠvec, Štefan
dc.identifier.aleph000573812
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato diplomová práce se pokouší zmapovat a kategorizovat typy sexuálních informací, které se nejčastěji objevují v české tištěné reklamě. Metodou semiotické analýzy, tedy rozborem jednotlivých znaků, jsem se pokusila zjistit, jak reklama pracuje se sexuálním obsahem. Soustředila jsem se především na skrytou komunikaci sexuálních významů, na to, jak reklama pracuje s narážkami, subtilními náznaky a dvousmyly. Všímám si také, jak komunikuje explicitně sexuální sdělení. Chtěla bych zde představit sex v reklamě jako fenomén, který se pokusím zasadit do kontextu české i světové reklamy. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis tries to monitor occurrence and use of sexual information in contemporary advertising in Czech printed media. It describes ways and means that the advertising uses to express erotic and sexual messages. It also presents sex in advertising as a certain phenomenon from several points of view (criticism of sex sexism and gender stereotypes in advertising from the viewpoint of feminist movement and gender studies, effectivity of use of sex in advertising etc.). The sex in advertising is also put into context of historical and contemporary Czech and world advertising. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
dc.identifier.lisID990005738120106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV