Marketingový mix sportovně, kulturně-hudební akce: Slavnosti pravého a levého břehu Vltavy
Marketing mix of musical,culture and sports event: Celebration of the right and left coast Vltava
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/60667Identifikátory
SIS: 110330
Kolekce
- Kvalifikační práce [8434]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Štědroň, Bohumír
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
14. 1. 2014
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Diplomová práce se zabývá organizací a marketingovými aktivitami festivalu s každoroční tradicí na obou březích Vltavy u převozu Roztoky-Klecany. Popisuje procesy související s plánováním i realizací samotného projektu a porovnává silné a slabé stránky minulých ročníků Slavností pravého a levého břehu Vltavy. Praktická část je věnována rozboru proběhlých ročníků festivalu, které se konaly v letech 2011, 2012 a 2013. Výsledkem je návod pro úspěšnou organizaci dalších ročníků festivalu nebo akcí podobného typu. Název: Marketingový mix sportovně, kulturně - hudební akce: Slavnosti pravého a levého břehu Vltavy. Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je zorganizovat a zhodnotit kulturně-sportovní akci s každoroční tradicí, popsat procesy spojené s plánování a realizací samotného projektu a vypracovat tak návod pro úspěšnou organizaci dalších ročníků nebo akcí podobného typu. Metody: Jako nejvhodnější metodu jsem si vybral SWOT analýzu, tak abych rozebral silné a slabé stránky a nastínil příležitosti a hrozby festivalu. Výsledky: Za pomocí SWOT analýzy jsem vyhodnotil jednotlivé komponenty festivalu, zrekapituloval cíle, jejich úspěšné či neúspěšné plnění a nastínil návrhy na zdokonalení materiální, marketingové i manažerské. Klíčová slova: Marketing, Management, SWOT analýza,
Title: Marketing mix of musical,culture and sports event: Celebration of the right and left coast of the Vltava. Objectives: The aim of this thesis is to evaluate and organize cultural and sports event with the annual tradition to describe the processes associated with planning and implementation of the project itself and to develop guidance for the successful organization of other classes or events of a similar type. Methods: The best method I chose is the SWOT analysis, so I dismantled the strengths and weaknesses and outlined the opportunities and threats of festival. Results: With the help of the SWOT analysis, we evaluated the individual components of the festival, recapitulated goals, their success or failure of performance and outlined proposals for improving the material, marketing and management. Keywords: Marketing, Management, SWOT analysis,