Marketingový mix sportovně, kulturně-hudební akce: Slavnosti pravého a levého břehu Vltavy
Marketing mix of musical,culture and sports event: Celebration of the right and left coast Vltava
diploma thesis (DEFENDED)

View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/60667Identifiers
Study Information System: 110330
Collections
- Kvalifikační práce [8921]
Author
Advisor
Referee
Štědroň, Bohumír
Faculty / Institute
Faculty of Physical Education and Sport
Discipline
Sports Management
Department
Information is unavailable
Date of defense
14. 1. 2014
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuLanguage
Czech
Grade
Very good
Diplomová práce se zabývá organizací a marketingovými aktivitami festivalu s každoroční tradicí na obou březích Vltavy u převozu Roztoky-Klecany. Popisuje procesy související s plánováním i realizací samotného projektu a porovnává silné a slabé stránky minulých ročníků Slavností pravého a levého břehu Vltavy. Praktická část je věnována rozboru proběhlých ročníků festivalu, které se konaly v letech 2011, 2012 a 2013. Výsledkem je návod pro úspěšnou organizaci dalších ročníků festivalu nebo akcí podobného typu. Název: Marketingový mix sportovně, kulturně - hudební akce: Slavnosti pravého a levého břehu Vltavy. Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je zorganizovat a zhodnotit kulturně-sportovní akci s každoroční tradicí, popsat procesy spojené s plánování a realizací samotného projektu a vypracovat tak návod pro úspěšnou organizaci dalších ročníků nebo akcí podobného typu. Metody: Jako nejvhodnější metodu jsem si vybral SWOT analýzu, tak abych rozebral silné a slabé stránky a nastínil příležitosti a hrozby festivalu. Výsledky: Za pomocí SWOT analýzy jsem vyhodnotil jednotlivé komponenty festivalu, zrekapituloval cíle, jejich úspěšné či neúspěšné plnění a nastínil návrhy na zdokonalení materiální, marketingové i manažerské. Klíčová slova: Marketing, Management, SWOT analýza,
Title: Marketing mix of musical,culture and sports event: Celebration of the right and left coast of the Vltava. Objectives: The aim of this thesis is to evaluate and organize cultural and sports event with the annual tradition to describe the processes associated with planning and implementation of the project itself and to develop guidance for the successful organization of other classes or events of a similar type. Methods: The best method I chose is the SWOT analysis, so I dismantled the strengths and weaknesses and outlined the opportunities and threats of festival. Results: With the help of the SWOT analysis, we evaluated the individual components of the festival, recapitulated goals, their success or failure of performance and outlined proposals for improving the material, marketing and management. Keywords: Marketing, Management, SWOT analysis,