Využití pedagogiky Marie Montessori při vzdělávání dětí v MŠ a ZŠ
The Use of Maria Montessori Pedagogy for Children's Education in Pre-school and Elementary school
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/59153Identifikátory
SIS: 128252
Kolekce
- Kvalifikační práce [2708]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Nováková, Ivana
Fakulta / součást
Husitská teologická fakulta
Obor
Sociální pedagogika
Katedra / ústav / klinika
HTF - Katedra učitelství
Datum obhajoby
14. 6. 2013
Nakladatel
Univerzita Karlova, Husitská teologická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Marie Montessori,Montessori pedagogika, připravené prostředí, svobodná volba, polarizace pozornosti, senzitivní období, didaktický materiál, učitel, dítěKlíčová slova (anglicky)
Maria Montessori, Montessori pedagogy, prepared environment, free choice, polarization of attention, sensitive period, didactic material, teacher, childCitace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Alternativní školství v České republice - metoda Marie Montessori v předškolním věku
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOKysilková, Alžběta (Univerzita Karlova, Husitská teologická fakulta, 2018)Datum obhajoby: 25. 6. 2018 -
Specifika řízení montessori školy
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOSlívová, Lucie (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2022)Datum obhajoby: 20. 1. 2022 -
Využití pomůcek systému pedagogiky Marie Montessori u osob s Downovým syndromem.
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOBejšáková, Kristina (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2018)Datum obhajoby: 15. 1. 2018Diplomová práce se věnuje možnostem využití Montessori učebních pomůcek při vzdělávání osob s Downovým syndromem. Shrnuje dosavadní poznatky o Downovu syndromu a o mentálním postižení, které Downův syndrom vždy doprovází. ...