Využití pedagogiky Marie Montessori při vzdělávání dětí v MŠ a ZŠ
The Use of Maria Montessori Pedagogy for Children's Education in Pre-school and Elementary school
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/59153Identifikátory
SIS: 128252
Kolekce
- Kvalifikační práce [2754]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Nováková, Ivana
Fakulta / součást
Husitská teologická fakulta
Obor
Sociální pedagogika
Katedra / ústav / klinika
HTF - Katedra učitelství
Datum obhajoby
14. 6. 2013
Nakladatel
Univerzita Karlova, Husitská teologická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Marie Montessori,Montessori pedagogika, připravené prostředí, svobodná volba, polarizace pozornosti, senzitivní období, didaktický materiál, učitel, dítěKlíčová slova (anglicky)
Maria Montessori, Montessori pedagogy, prepared environment, free choice, polarization of attention, sensitive period, didactic material, teacher, childCitace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Vzdělávání v III. trojročí Montessori škol - Realizace projektu "Děti Země" v českých Montessori školách v současnosti.
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOBeránková, Jana (Univerzita Karlova, Evangelická teologická fakulta, 2024)Datum obhajoby: 23. 1. 2024The thesis Education in the Third Three-Year Cycle of Montessori Schools explores the concept of education in 7th-9th grades according to Maria Montessori's pedagogical system "Children of the Earth" and how this project ... -
Formy hodnocení žáků na prvním stupni Montessori školy
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOSaňáková, Petra (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2018)Datum obhajoby: 11. 9. 2018 -
Porovnání základní motoriky u předškolních dětí z Montessori a běžné mateřské školy
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOTýlová, Jana (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2019)Datum obhajoby: 9. 9. 2019