Začínající učitel v základní umělecké škole
Beginning teacher at a music school
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/58061Identifikátory
SIS: 89387
Kolekce
- Kvalifikační práce [18636]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Kalous, Jaroslav
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Školský management
Katedra / ústav / klinika
Centrum školského managementu
Datum obhajoby
15. 1. 2013
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
Začínající učitel, základní umělecká škola, personální management, výběrové a přijímací řízení, uvádění a začleňování začínajícího učitele do pracovního procesuKlíčová slova (anglicky)
Beginning teacher, elementary art school, personnel management, selection and admission process for hiring, introducing and integrating teacher into a work processZávěrečná bakalářská práce Začínající učitel v základní umělecké škole se zaměřuje na přijímání, uvádění a začleňování učitele do pracovního procesu v základní umělecké škole. Cílem práce je zjistit, jakým způsobem jsou nově začínající učitelé přijímáni a začleňováni do pracovního procesu v základní umělecké škole a jak jsou začínající učitelé spokojeni s přístupem vedení v této oblasti. Konkrétně nabízí odpovědi na to, odkud se učitelé dozvídají o volném pracovním místě. Co jim působilo největší potíže a co postrádali při nástupu do zaměstnání. Jak získávají zpětnou vazbu své práce. Zda jsou ochotni pracovat nad rámec svých povinností. A mj. co oceňují na řediteli školy. Tato bakalářská práce má sloužit ředitelům základních uměleckých škol jako zpětná vazba a pomůcka při práci s nově začínajícími pedagogy. Nabízí přehled a zmapování stávající situace v základních uměleckých školách v uvedených oblastech.
This final bachelor thesis, A Beginning Teacher at Elementary Art School, is focused on admitting, introducing and integrating teachers into a work process at elementary art school. The aim of the thesis is to find out a way that new, beginning teachers are admitted and integrated into a process at the elementary art school and how they are satisfied with school management's approach in this field. Specifically, the thesis provides answers to where teachers learn about vacant positions. What caused them the most problems and what they lacked in entering into employment. How they get a feedback on their work. Whether they are willing to work beyond their duties. And also what they appreciate about the school director. This bachelor thesis is intended to serve as a feedback and a tool for elementary art school directors when working with beginning teachers. It offers an overview and mapping of the current situation at elementary art schools in stated fields.