Show simple item record

Beginning teacher at a music school
dc.contributor.advisorTrojan, Václav
dc.creatorZávěrková, Jarmila
dc.date.accessioned2017-05-16T18:54:55Z
dc.date.available2017-05-16T18:54:55Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/58061
dc.description.abstractZávěrečná bakalářská práce Začínající učitel v základní umělecké škole se zaměřuje na přijímání, uvádění a začleňování učitele do pracovního procesu v základní umělecké škole. Cílem práce je zjistit, jakým způsobem jsou nově začínající učitelé přijímáni a začleňováni do pracovního procesu v základní umělecké škole a jak jsou začínající učitelé spokojeni s přístupem vedení v této oblasti. Konkrétně nabízí odpovědi na to, odkud se učitelé dozvídají o volném pracovním místě. Co jim působilo největší potíže a co postrádali při nástupu do zaměstnání. Jak získávají zpětnou vazbu své práce. Zda jsou ochotni pracovat nad rámec svých povinností. A mj. co oceňují na řediteli školy. Tato bakalářská práce má sloužit ředitelům základních uměleckých škol jako zpětná vazba a pomůcka při práci s nově začínajícími pedagogy. Nabízí přehled a zmapování stávající situace v základních uměleckých školách v uvedených oblastech.cs_CZ
dc.description.abstractThis final bachelor thesis, A Beginning Teacher at Elementary Art School, is focused on admitting, introducing and integrating teachers into a work process at elementary art school. The aim of the thesis is to find out a way that new, beginning teachers are admitted and integrated into a process at the elementary art school and how they are satisfied with school management's approach in this field. Specifically, the thesis provides answers to where teachers learn about vacant positions. What caused them the most problems and what they lacked in entering into employment. How they get a feedback on their work. Whether they are willing to work beyond their duties. And also what they appreciate about the school director. This bachelor thesis is intended to serve as a feedback and a tool for elementary art school directors when working with beginning teachers. It offers an overview and mapping of the current situation at elementary art schools in stated fields.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectZačínající učitelcs_CZ
dc.subjectzákladní umělecká školacs_CZ
dc.subjectpersonální managementcs_CZ
dc.subjectvýběrové a přijímací řízenícs_CZ
dc.subjectuvádění a začleňování začínajícího učitele do pracovního procesucs_CZ
dc.subjectBeginning teacheren_US
dc.subjectelementary art schoolen_US
dc.subjectpersonnel managementen_US
dc.subjectselection and admission process for hiringen_US
dc.subjectintroducing and integrating teacher into a work processen_US
dc.titleZačínající učitel v základní umělecké školecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-01-15
dc.description.departmentCentrum školského managementucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId89387
dc.title.translatedBeginning teacher at a music schoolen_US
dc.contributor.refereeKalous, Jaroslav
dc.identifier.aleph001558711
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSchool Managementen_US
thesis.degree.disciplineŠkolský managementcs_CZ
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csŠkolský managementcs_CZ
uk.degree-discipline.enSchool Managementen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csZávěrečná bakalářská práce Začínající učitel v základní umělecké škole se zaměřuje na přijímání, uvádění a začleňování učitele do pracovního procesu v základní umělecké škole. Cílem práce je zjistit, jakým způsobem jsou nově začínající učitelé přijímáni a začleňováni do pracovního procesu v základní umělecké škole a jak jsou začínající učitelé spokojeni s přístupem vedení v této oblasti. Konkrétně nabízí odpovědi na to, odkud se učitelé dozvídají o volném pracovním místě. Co jim působilo největší potíže a co postrádali při nástupu do zaměstnání. Jak získávají zpětnou vazbu své práce. Zda jsou ochotni pracovat nad rámec svých povinností. A mj. co oceňují na řediteli školy. Tato bakalářská práce má sloužit ředitelům základních uměleckých škol jako zpětná vazba a pomůcka při práci s nově začínajícími pedagogy. Nabízí přehled a zmapování stávající situace v základních uměleckých školách v uvedených oblastech.cs_CZ
uk.abstract.enThis final bachelor thesis, A Beginning Teacher at Elementary Art School, is focused on admitting, introducing and integrating teachers into a work process at elementary art school. The aim of the thesis is to find out a way that new, beginning teachers are admitted and integrated into a process at the elementary art school and how they are satisfied with school management's approach in this field. Specifically, the thesis provides answers to where teachers learn about vacant positions. What caused them the most problems and what they lacked in entering into employment. How they get a feedback on their work. Whether they are willing to work beyond their duties. And also what they appreciate about the school director. This bachelor thesis is intended to serve as a feedback and a tool for elementary art school directors when working with beginning teachers. It offers an overview and mapping of the current situation at elementary art schools in stated fields.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Centrum školského managementucs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV