Show simple item record

Comparison of State Maturita Systems
dc.contributor.advisorHanus, Martin
dc.creatorVítková, Veronika
dc.date.accessioned2017-05-16T11:07:47Z
dc.date.available2017-05-16T11:07:47Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/56400
dc.description.abstractMaturitní zkouška je v mnoha zemích nezbytnou podmínkou pro přijetí na vysokou školu a otevírá tak dveře dalšímu vzdělávání. V současné době je však zároveň stále častěji kritériem pro přijetí do zaměstnání. Snaží se jí tedy dosáhnout stále větší počet lidí a její úroveň je často diskutována. Tato bakalářská práce se zabývá historií školství v Česku a Polsku. Shrnuje systém maturitních zkoušek a jejich úroveň. Důraz je kladen na maturitní předmět zeměpis. Analyzuje didaktické testy, které byly maturantům zadávány v jarním termínu roku 2012. Zkoumá požadované znalosti a dovednosti, rozdělení úloh do kategorií v rámci oboru geografie a zabývá se typem použitých úloh. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractGraduation Exam is in many countries a prerequisite for admission to a university, opening the door to further education. At present, it is also increasingly criteria for admission to employment. It tries to accomplish a greater number of people and its level is often discussed. This paper deal with the history of education in the Czech Republic and Poland. It summarizes the system leaving examinations and their level. The emphasis is on the subject of geography. Analyzes educational tests, which were awarded graduates with their graduation in the spring term of 2012. It examines the required knowledge and skills, roles to categories within the field of geography and discusses the type of the task. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Přírodovědecká fakultacs_CZ
dc.subjectmaturitacs_CZ
dc.subjectsrovnánícs_CZ
dc.subjectgraduationen_US
dc.subjectcomparisonen_US
dc.titleSrovnání systému státních maturitcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-09-12
dc.description.departmentDepartment of Social Geography and Regional Develop.en_US
dc.description.departmentKatedra sociální geografie a region. rozvojecs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Scienceen_US
dc.description.facultyPřírodovědecká fakultacs_CZ
dc.identifier.repId118487
dc.title.translatedComparison of State Maturita Systemsen_US
dc.contributor.refereeHalamásek, Zdeněk
dc.identifier.aleph001627642
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineBiology Oriented at Education - Geography Oriented at Educationen_US
thesis.degree.disciplineBiologie se zaměřením na vzdělávání - Geografie se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.programBiologiecs_CZ
thesis.degree.programBiologyen_US
uk.faculty-name.csPřírodovědecká fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Scienceen_US
uk.faculty-abbr.csPřFcs_CZ
uk.degree-discipline.csBiologie se zaměřením na vzdělávání - Geografie se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enBiology Oriented at Education - Geography Oriented at Educationen_US
uk.degree-program.csBiologiecs_CZ
uk.degree-program.enBiologyen_US
thesis.grade.csNeprospělcs_CZ
thesis.grade.enFailen_US
uk.abstract.csMaturitní zkouška je v mnoha zemích nezbytnou podmínkou pro přijetí na vysokou školu a otevírá tak dveře dalšímu vzdělávání. V současné době je však zároveň stále častěji kritériem pro přijetí do zaměstnání. Snaží se jí tedy dosáhnout stále větší počet lidí a její úroveň je často diskutována. Tato bakalářská práce se zabývá historií školství v Česku a Polsku. Shrnuje systém maturitních zkoušek a jejich úroveň. Důraz je kladen na maturitní předmět zeměpis. Analyzuje didaktické testy, které byly maturantům zadávány v jarním termínu roku 2012. Zkoumá požadované znalosti a dovednosti, rozdělení úloh do kategorií v rámci oboru geografie a zabývá se typem použitých úloh. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enGraduation Exam is in many countries a prerequisite for admission to a university, opening the door to further education. At present, it is also increasingly criteria for admission to employment. It tries to accomplish a greater number of people and its level is often discussed. This paper deal with the history of education in the Czech Republic and Poland. It summarizes the system leaving examinations and their level. The emphasis is on the subject of geography. Analyzes educational tests, which were awarded graduates with their graduation in the spring term of 2012. It examines the required knowledge and skills, roles to categories within the field of geography and discusses the type of the task. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Přírodovědecká fakulta, Katedra sociální geografie a region. rozvojecs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV