dc.contributor.advisor | Hanus, Martin | |
dc.creator | Vítková, Veronika | |
dc.date.accessioned | 2017-05-16T11:07:47Z | |
dc.date.available | 2017-05-16T11:07:47Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/56400 | |
dc.description.abstract | Maturitní zkouška je v mnoha zemích nezbytnou podmínkou pro přijetí na vysokou školu a otevírá tak dveře dalšímu vzdělávání. V současné době je však zároveň stále častěji kritériem pro přijetí do zaměstnání. Snaží se jí tedy dosáhnout stále větší počet lidí a její úroveň je často diskutována. Tato bakalářská práce se zabývá historií školství v Česku a Polsku. Shrnuje systém maturitních zkoušek a jejich úroveň. Důraz je kladen na maturitní předmět zeměpis. Analyzuje didaktické testy, které byly maturantům zadávány v jarním termínu roku 2012. Zkoumá požadované znalosti a dovednosti, rozdělení úloh do kategorií v rámci oboru geografie a zabývá se typem použitých úloh. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
dc.description.abstract | Graduation Exam is in many countries a prerequisite for admission to a university, opening the door to further education. At present, it is also increasingly criteria for admission to employment. It tries to accomplish a greater number of people and its level is often discussed. This paper deal with the history of education in the Czech Republic and Poland. It summarizes the system leaving examinations and their level. The emphasis is on the subject of geography. Analyzes educational tests, which were awarded graduates with their graduation in the spring term of 2012. It examines the required knowledge and skills, roles to categories within the field of geography and discusses the type of the task. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Přírodovědecká fakulta | cs_CZ |
dc.subject | maturita | cs_CZ |
dc.subject | srovnání | cs_CZ |
dc.subject | graduation | en_US |
dc.subject | comparison | en_US |
dc.title | Srovnání systému státních maturit | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2013 | |
dcterms.dateAccepted | 2013-09-12 | |
dc.description.department | Department of Social Geography and Regional Develop. | en_US |
dc.description.department | Katedra sociální geografie a region. rozvoje | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Science | en_US |
dc.description.faculty | Přírodovědecká fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 118487 | |
dc.title.translated | Comparison of State Maturita Systems | en_US |
dc.contributor.referee | Halamásek, Zdeněk | |
dc.identifier.aleph | 001627642 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Biology Oriented at Education - Geography Oriented at Education | en_US |
thesis.degree.discipline | Biologie se zaměřením na vzdělávání - Geografie se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
thesis.degree.program | Biologie | cs_CZ |
thesis.degree.program | Biology | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Přírodovědecká fakulta::Katedra sociální geografie a region. rozvoje | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Science::Department of Social Geography and Regional Develop. | en_US |
uk.faculty-name.cs | Přírodovědecká fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Science | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PřF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Biologie se zaměřením na vzdělávání - Geografie se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Biology Oriented at Education - Geography Oriented at Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Biologie | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Biology | en_US |
thesis.grade.cs | Neprospěl | cs_CZ |
thesis.grade.en | Fail | en_US |
uk.abstract.cs | Maturitní zkouška je v mnoha zemích nezbytnou podmínkou pro přijetí na vysokou školu a otevírá tak dveře dalšímu vzdělávání. V současné době je však zároveň stále častěji kritériem pro přijetí do zaměstnání. Snaží se jí tedy dosáhnout stále větší počet lidí a její úroveň je často diskutována. Tato bakalářská práce se zabývá historií školství v Česku a Polsku. Shrnuje systém maturitních zkoušek a jejich úroveň. Důraz je kladen na maturitní předmět zeměpis. Analyzuje didaktické testy, které byly maturantům zadávány v jarním termínu roku 2012. Zkoumá požadované znalosti a dovednosti, rozdělení úloh do kategorií v rámci oboru geografie a zabývá se typem použitých úloh. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
uk.abstract.en | Graduation Exam is in many countries a prerequisite for admission to a university, opening the door to further education. At present, it is also increasingly criteria for admission to employment. It tries to accomplish a greater number of people and its level is often discussed. This paper deal with the history of education in the Czech Republic and Poland. It summarizes the system leaving examinations and their level. The emphasis is on the subject of geography. Analyzes educational tests, which were awarded graduates with their graduation in the spring term of 2012. It examines the required knowledge and skills, roles to categories within the field of geography and discusses the type of the task. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Přírodovědecká fakulta, Katedra sociální geografie a region. rozvoje | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990016276420106986 | |