Zobrazit minimální záznam

Competence of a Lector of Primary Prevention at Christian Educational and Psychological Counselling
dc.contributor.advisorVorlová, Marie
dc.creatorHöschlová, Anna
dc.date.accessioned2017-05-16T10:52:30Z
dc.date.available2017-05-16T10:52:30Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/56339
dc.description.abstractVe své práci se zabývám otázkou kompetencemi lektora primární prevence v rámci Krestanské pedagogicko-psychologické poradny. Cílem práce je definovat pojem kompetentní lektor primární prevence, vymezit jeho kompetence a roli v procesu primární prevence realizované Krestanskou pedagogicko-psychologickou poradnou. Praktická cást pak obsahuje analýzu a následné vyhodnocení deseti strukturovaných rozhovoru s lektory, kterí v této poradne pusobí. Cílem techto rozhovoru je zjistit, zda lektori vedí, jaké jsou jejich kompetence a role, jak vnímají pojetí primární prevence v rámci Krestanské pedagogicko-psychologické poradny a jak hodnotí kvalitu základního výcviku organizovaného poradnou.cs_CZ
dc.description.abstractIn my work I study the question of competence of a lector of primary prevention at Christian Educational and Psychological Counselling. The aim of the paper is to define the term "a competent lector of primary prevention". Another goal is to specify his/her competence and role in the process of primary prevention implemented by Christian Educational and Psychological Counselling. The practical part contents an analysis and subsequent evaluation of ten structured dialogues with lectors who operate in this counselling institution. The purpose of these dialogues is to determine whether the lectors are aware of what their competences and roles are, and what is their perception of conception of primary prevention by Christian Educational and Psychological Counselling. The lectors' evaluation of the quality of their basic training, which is organised by the counselling institution, is also included in this part.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Evangelická teologická fakultacs_CZ
dc.titleKompetence lektora primární prevence v rámci Křesťanské pedagogicko-psychologické poradnycs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-06-26
dc.description.departmentProtestant theological facultyen_US
dc.description.departmentEvangelická teologická fakultacs_CZ
dc.description.facultyProtestant Theological Facultyen_US
dc.description.facultyEvangelická teologická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId131612
dc.title.translatedCompetence of a Lector of Primary Prevention at Christian Educational and Psychological Counsellingen_US
dc.contributor.refereeMašát, Vladimír
dc.identifier.aleph001604767
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePastoral and Social Worken_US
thesis.degree.disciplinePastorační a sociální prácecs_CZ
thesis.degree.programSociální prácecs_CZ
thesis.degree.programSocial Worken_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csEvangelická teologická fakulta::Evangelická teologická fakultacs_CZ
uk.taxonomy.organization-enProtestant Theological Faculty::Protestant theological facultyen_US
uk.faculty-name.csEvangelická teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enProtestant Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csETFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPastorační a sociální prácecs_CZ
uk.degree-discipline.enPastoral and Social Worken_US
uk.degree-program.csSociální prácecs_CZ
uk.degree-program.enSocial Worken_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csVe své práci se zabývám otázkou kompetencemi lektora primární prevence v rámci Krestanské pedagogicko-psychologické poradny. Cílem práce je definovat pojem kompetentní lektor primární prevence, vymezit jeho kompetence a roli v procesu primární prevence realizované Krestanskou pedagogicko-psychologickou poradnou. Praktická cást pak obsahuje analýzu a následné vyhodnocení deseti strukturovaných rozhovoru s lektory, kterí v této poradne pusobí. Cílem techto rozhovoru je zjistit, zda lektori vedí, jaké jsou jejich kompetence a role, jak vnímají pojetí primární prevence v rámci Krestanské pedagogicko-psychologické poradny a jak hodnotí kvalitu základního výcviku organizovaného poradnou.cs_CZ
uk.abstract.enIn my work I study the question of competence of a lector of primary prevention at Christian Educational and Psychological Counselling. The aim of the paper is to define the term "a competent lector of primary prevention". Another goal is to specify his/her competence and role in the process of primary prevention implemented by Christian Educational and Psychological Counselling. The practical part contents an analysis and subsequent evaluation of ten structured dialogues with lectors who operate in this counselling institution. The purpose of these dialogues is to determine whether the lectors are aware of what their competences and roles are, and what is their perception of conception of primary prevention by Christian Educational and Psychological Counselling. The lectors' evaluation of the quality of their basic training, which is organised by the counselling institution, is also included in this part.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Evangelická teologická fakulta, Evangelická teologická fakultacs_CZ
dc.identifier.lisID990016047670106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV