Hodnocení a sebehodnocení ředitelek mateřských škol
Evaluation and self-assessment directors of kindergartens
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/54083Identifikátory
SIS: 132985
Kolekce
- Kvalifikační práce [19336]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Lisnerová, Romana
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Školský management
Katedra / ústav / klinika
Centrum školského managementu
Datum obhajoby
17. 6. 2013
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Hodnocení, sebehodnocení, kritériaKlíčová slova (anglicky)
assessment, self-assessment, criteriaBakalářská práce se zabývá hodnocením a sebehodnocením ředitelek mateřských škol. Mapuje kritéria zřizovatelů pro hodnocení práce ředitelek mateřských škol. Další oblast výzkumu je vlastní hodnocení ředitelek. Vychází z teoretických vědomostí, praktických zkušeností a výsledků empirického výzkumu. Soustředí se na zmapování systému hodnocení ředitelek vybraných mateřských škol. Klíčová slova: Hodnocení, sebehodnocení, kritéria
This thesis deals with the evaluation and self-assessment of the directors of kindergartens. It maps the criteria that founders of the kindergartens use for evaluating the work of the directors of kindergartens. Another area of the research is the self-evaluation of the directors. It is based on theoretical knowledge, practical experience and empirical research. It focuses on the mapping of the evaluation system of the directors of selected kindergartens. Keywords: assessment, self-assessment, criteria