Hodnocení a sebehodnocení ředitelek mateřských škol
Evaluation and self-assessment directors of kindergartens
bachelor thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/54083Identifiers
Study Information System: 132985
Collections
- Kvalifikační práce [19159]
Author
Advisor
Referee
Lisnerová, Romana
Faculty / Institute
Faculty of Education
Discipline
School Management
Department
Information is unavailable
Date of defense
17. 6. 2013
Publisher
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaLanguage
Czech
Grade
Very good
Keywords (Czech)
Hodnocení, sebehodnocení, kritériaKeywords (English)
assessment, self-assessment, criteriaBakalářská práce se zabývá hodnocením a sebehodnocením ředitelek mateřských škol. Mapuje kritéria zřizovatelů pro hodnocení práce ředitelek mateřských škol. Další oblast výzkumu je vlastní hodnocení ředitelek. Vychází z teoretických vědomostí, praktických zkušeností a výsledků empirického výzkumu. Soustředí se na zmapování systému hodnocení ředitelek vybraných mateřských škol. Klíčová slova: Hodnocení, sebehodnocení, kritéria
This thesis deals with the evaluation and self-assessment of the directors of kindergartens. It maps the criteria that founders of the kindergartens use for evaluating the work of the directors of kindergartens. Another area of the research is the self-evaluation of the directors. It is based on theoretical knowledge, practical experience and empirical research. It focuses on the mapping of the evaluation system of the directors of selected kindergartens. Keywords: assessment, self-assessment, criteria