Marketingová komunikace HC Slavia Praha v sezoně 2011/2012
Marketing communitation of HC Slavia Praha in the Season 2011/2012
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/53909Identifikátory
SIS: 130381
Kolekce
- Kvalifikační práce [8435]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Voráček, Josef
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
17. 1. 2013
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
marketing, marketingová komunikace, hokej, Slavia, promotion, reklama, public relationsKlíčová slova (anglicky)
marketing, marketing communication, hockey, Slavia, promotion, advertising, public relationsNázev: Marketingová komunikace HC Slavia Praha Cíle: Cílem práce je zanalyzovat marketingový a komunikační mix hokejového klubu Slavia Praha a upozornit na jeho přednosti a nedostatky. Dalším úkolem pak je, navrhnout možná opatření, která by vedla ke zlepšení marketingové komunikace a celého marketingového mixu. Metody: Pro výzkumné šetření je užita metoda analýzy interních a externích faktorů, interview, případové studie, analýza dokumentů a pozorování. Výsledky: Po zanalyzování marketingové komunikace HC Slavia Praha byla zjištěna řada nedostatků. V osmé kapitole práce řešitel práce navrhuje, jak je v praxi řešit. Klíčová slova: marketing, marketingová komunikace, hokej, Slavia, promotion, reklama, public relations
Title: Marketing Communications of HC Slavia Praha Objectives: The aim of this work is to analyze marketing and marketing communication mix of Slavia Prague Hockey Club and to highlight its strengths and weaknesses. The next task is to suggest possible solutions that would improve marketing communications and the marketing mix. Methods: In the work are used methods of analysis of internal and external factors, interviews, case studies, document analysis and observation. Results: After analyzing marketing communications HC Slavia Praha were found a number of shortcomings. In the eighth chapter of the thesis is mentioned how to solve them. Keywords: marketing, marketing communication, hockey, Slavia, promotion, advertising, public relations