Show simple item record

Marketing communitation of HC Slavia Praha in the Season 2011/2012
dc.contributor.advisorProcházka, Jan
dc.creatorDrahorád, Tadeáš
dc.date.accessioned2017-05-15T23:49:48Z
dc.date.available2017-05-15T23:49:48Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/53909
dc.description.abstractNázev: Marketingová komunikace HC Slavia Praha Cíle: Cílem práce je zanalyzovat marketingový a komunikační mix hokejového klubu Slavia Praha a upozornit na jeho přednosti a nedostatky. Dalším úkolem pak je, navrhnout možná opatření, která by vedla ke zlepšení marketingové komunikace a celého marketingového mixu. Metody: Pro výzkumné šetření je užita metoda analýzy interních a externích faktorů, interview, případové studie, analýza dokumentů a pozorování. Výsledky: Po zanalyzování marketingové komunikace HC Slavia Praha byla zjištěna řada nedostatků. V osmé kapitole práce řešitel práce navrhuje, jak je v praxi řešit. Klíčová slova: marketing, marketingová komunikace, hokej, Slavia, promotion, reklama, public relationscs_CZ
dc.description.abstractTitle: Marketing Communications of HC Slavia Praha Objectives: The aim of this work is to analyze marketing and marketing communication mix of Slavia Prague Hockey Club and to highlight its strengths and weaknesses. The next task is to suggest possible solutions that would improve marketing communications and the marketing mix. Methods: In the work are used methods of analysis of internal and external factors, interviews, case studies, document analysis and observation. Results: After analyzing marketing communications HC Slavia Praha were found a number of shortcomings. In the eighth chapter of the thesis is mentioned how to solve them. Keywords: marketing, marketing communication, hockey, Slavia, promotion, advertising, public relationsen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.subjectmarketingová komunikacecs_CZ
dc.subjecthokejcs_CZ
dc.subjectSlaviacs_CZ
dc.subjectpromotioncs_CZ
dc.subjectreklamacs_CZ
dc.subjectpublic relationscs_CZ
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing communicationen_US
dc.subjecthockeyen_US
dc.subjectSlaviaen_US
dc.subjectpromotionen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.subjectpublic relationsen_US
dc.titleMarketingová komunikace HC Slavia Praha v sezoně 2011/2012cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-01-17
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId130381
dc.title.translatedMarketing communitation of HC Slavia Praha in the Season 2011/2012en_US
dc.contributor.refereeVoráček, Josef
dc.identifier.aleph001558329
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csNázev: Marketingová komunikace HC Slavia Praha Cíle: Cílem práce je zanalyzovat marketingový a komunikační mix hokejového klubu Slavia Praha a upozornit na jeho přednosti a nedostatky. Dalším úkolem pak je, navrhnout možná opatření, která by vedla ke zlepšení marketingové komunikace a celého marketingového mixu. Metody: Pro výzkumné šetření je užita metoda analýzy interních a externích faktorů, interview, případové studie, analýza dokumentů a pozorování. Výsledky: Po zanalyzování marketingové komunikace HC Slavia Praha byla zjištěna řada nedostatků. V osmé kapitole práce řešitel práce navrhuje, jak je v praxi řešit. Klíčová slova: marketing, marketingová komunikace, hokej, Slavia, promotion, reklama, public relationscs_CZ
uk.abstract.enTitle: Marketing Communications of HC Slavia Praha Objectives: The aim of this work is to analyze marketing and marketing communication mix of Slavia Prague Hockey Club and to highlight its strengths and weaknesses. The next task is to suggest possible solutions that would improve marketing communications and the marketing mix. Methods: In the work are used methods of analysis of internal and external factors, interviews, case studies, document analysis and observation. Results: After analyzing marketing communications HC Slavia Praha were found a number of shortcomings. In the eighth chapter of the thesis is mentioned how to solve them. Keywords: marketing, marketing communication, hockey, Slavia, promotion, advertising, public relationsen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV