dc.contributor.advisor | Sedláčková, Daniela | |
dc.creator | Meisnerová, Irena | |
dc.date.accessioned | 2017-05-15T12:58:25Z | |
dc.date.available | 2017-05-15T12:58:25Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/51646 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá předškolním vzděláváním sociokulturně znevýhodněných dětí, převážně z romských rodin. Je rozdělena na teoretickou část a část praktickou. V teoretické části je popsán vývoj dítěte v předškolním věku, odlišnosti ve vývoji sociokulturně znevýhodněných dětí a důvody pro jejich zařazení do přípravných kurzů. Dále se práce zaměřuje na typy přípravných kurzů, zabývá se jejich organizací, vzdělávacím programem a používanými metodami. Praktická část, na základě případové studie popisuje, jaký efekt má konkrétní přípravná třída na vývoj vybraného_žáka. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The bachelor thesis deals with the pre-school education of the children coming from a socially and culturally disadvantaged environment, mostly from the Roma families. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The development of pre-school children in general, the diversities of the development of socioally and culturally disadvantaged children and the reasons for their placement into preparatory courses are described in the theoretical part. Further down the work is aimed at the types of preparatory courses, their organisation, educational programmes and the methods used. The effect of various preparatory courses on individual pupils is described in the practical part. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | přípravné kurzy - sociokulturní prostředí - sociokulturní znevýhodnění - sociokulturně znevýhodněné dítě | cs_CZ |
dc.subject | disadvantaged child - preparatory courses - social and cultural disadvantage - social and cultural enviroment | en_US |
dc.title | Přípravné kurzy pro předškolní děti ze sociokulturně znevýhodněného prostředí | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2013 | |
dcterms.dateAccepted | 2013-09-02 | |
dc.description.department | Department of Education | en_US |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 123987 | |
dc.title.translated | Preparatory Courses for Preschool Children from Socially and Culturally Disadvantaged Environment | en_US |
dc.contributor.referee | Komárková, Tereza | |
dc.identifier.aleph | 001625212 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Education | en_US |
thesis.degree.discipline | Pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Education | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Katedra pedagogiky | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Department of Education | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Education | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Bakalářská práce se zabývá předškolním vzděláváním sociokulturně znevýhodněných dětí, převážně z romských rodin. Je rozdělena na teoretickou část a část praktickou. V teoretické části je popsán vývoj dítěte v předškolním věku, odlišnosti ve vývoji sociokulturně znevýhodněných dětí a důvody pro jejich zařazení do přípravných kurzů. Dále se práce zaměřuje na typy přípravných kurzů, zabývá se jejich organizací, vzdělávacím programem a používanými metodami. Praktická část, na základě případové studie popisuje, jaký efekt má konkrétní přípravná třída na vývoj vybraného_žáka. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The bachelor thesis deals with the pre-school education of the children coming from a socially and culturally disadvantaged environment, mostly from the Roma families. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The development of pre-school children in general, the diversities of the development of socioally and culturally disadvantaged children and the reasons for their placement into preparatory courses are described in the theoretical part. Further down the work is aimed at the types of preparatory courses, their organisation, educational programmes and the methods used. The effect of various preparatory courses on individual pupils is described in the practical part. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990016252120106986 | |