Zobrazit minimální záznam

Image of social network Facebook in Czech printed media between 2007 and 2009
dc.contributor.advisorŠvelch, Jaroslav
dc.creatorŠpičák, Jakub
dc.date.accessioned2017-05-08T19:30:49Z
dc.date.available2017-05-08T19:30:49Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/50937
dc.description.abstractZáměrem práce je možnost nahlédnutí do problematiky mediální reflexe tématu, v tomto případě sociální sítě Facebook. Ve své teoretické části práce především strukturovaně předkládá informace o zpracovávaném tématu, jeho vzniku, vývoji, současném a možném budoucím využití, dále nabízí náhled do možností užití pro šíření "občanské žurnalistiky" a popisuje kontroverzní témata s tímto fenoménem spojená, především pak možnost zneužití "publikovaných" osobních dat uživatelů různými způsoby. Ve své praktické části práce předkládá reflexi tématu vybranými českými tištěnými médii. Za pomoci kvantitativní analýzy vybraných deníků a kvalitativní analýzy vybraných magazínů se práce snaží přinést mediální obraz sociální sítě Facebook ve vymezeném období.cs_CZ
dc.description.abstractA purpose of this thesis is to offer a view into media reflection of social network Facebook. In its "theoretical" part, the thesis offers structured sets of information about this phenomenon, such as its creation, history, current, and possible future uses. It also refers to usage of Facebook for broadcasting of "citizen journalism", as well as to possible threads of using this social site, mainly connected to privacy and personal data leaching. In its "practical" part, the thesis analysis selected daily newspaper and magazines, using both quantitative and qualitative methods, to offer media reflection of Facebook in the period specified.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectMediální obrazcs_CZ
dc.subjectFacebookcs_CZ
dc.subjectsociální síťcs_CZ
dc.subjecthistorie sociálních sítícs_CZ
dc.subjectkvantitativní analýzacs_CZ
dc.subjectkvalitativní analýzacs_CZ
dc.subjectzpravodajské hodnotycs_CZ
dc.subjectMedia reflectionen_US
dc.subjectmedia coverageen_US
dc.subjectFacebooken_US
dc.subjectsocial networken_US
dc.subjectsocial networking siteen_US
dc.subjecthistory o social networksen_US
dc.subjectSNSen_US
dc.subjectquantitative analysisen_US
dc.subjectqualitative analysisen_US
dc.subjectnews valuesen_US
dc.titleObraz sociální sítě Facebook v českých tištěných médiích v letech 2007-2009cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-01-23
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId92883
dc.title.translatedImage of social network Facebook in Czech printed media between 2007 and 2009en_US
dc.contributor.refereeFišerová, Sylvie
dc.identifier.aleph001465810
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csZáměrem práce je možnost nahlédnutí do problematiky mediální reflexe tématu, v tomto případě sociální sítě Facebook. Ve své teoretické části práce především strukturovaně předkládá informace o zpracovávaném tématu, jeho vzniku, vývoji, současném a možném budoucím využití, dále nabízí náhled do možností užití pro šíření "občanské žurnalistiky" a popisuje kontroverzní témata s tímto fenoménem spojená, především pak možnost zneužití "publikovaných" osobních dat uživatelů různými způsoby. Ve své praktické části práce předkládá reflexi tématu vybranými českými tištěnými médii. Za pomoci kvantitativní analýzy vybraných deníků a kvalitativní analýzy vybraných magazínů se práce snaží přinést mediální obraz sociální sítě Facebook ve vymezeném období.cs_CZ
uk.abstract.enA purpose of this thesis is to offer a view into media reflection of social network Facebook. In its "theoretical" part, the thesis offers structured sets of information about this phenomenon, such as its creation, history, current, and possible future uses. It also refers to usage of Facebook for broadcasting of "citizen journalism", as well as to possible threads of using this social site, mainly connected to privacy and personal data leaching. In its "practical" part, the thesis analysis selected daily newspaper and magazines, using both quantitative and qualitative methods, to offer media reflection of Facebook in the period specified.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
dc.identifier.lisID990014658100106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV