Chování trenéra v tréninkové jednotce ve fotbale
The behaviour of coach in training unit in football
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/50345Identifikátory
SIS: 88178
Kolekce
- Kvalifikační práce [8434]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Frýbort, Pavel
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Tělesná výchova a sport
Katedra / ústav / klinika
Sportovní hry
Datum obhajoby
5. 9. 2011
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
interakce, zpětná vazba, instrukceKlíčová slova (anglicky)
interaction, feedback, instructionNázev: Chování trenéra v tréninkové jednotce ve fotbale Cíle: Cílem mé práce je pozorování interakce tří vybraných trenérů s hráči na trénincích. Hypotéza: Předpokládám, že instrukce bude převládat nad výskytem dalších forem chování. Metody: Ve své práci jsem použil metodu pozorování, metodu audio záznamu a metodu didaktické interakce (ADI). Metody pozorování a audio záznamu jsem použil při sběru dat. Metodu ADI jsem aplikoval v rozboru jednotlivých tréninkových jednotek. Ve všech tréninkových jednotkách sledujeme výskyt hypotézy. Výsledky: Cíl této práce byl splněn. Hypotéza byla potvrzena. U všech pozorovaných trenérů forma instrukce převažovala nad dalšími formami chování. Klíčová slova: interakce, zpětná vazba, instrukce
Title: The behaviour of coach in training unit in football Objectives: My main goal in this work is to observe communication of three selected coaches with players on trainings. Hypothesis: We suppose that the form of instruction will outweigh the occurrence of other forms of behaviour. Methods: In my work I used the method of observation, a method of audio recording and a method of didactic interaction (ADI). Methods of observation and audio recording, I used to collect data. The ADI, I applied in the analysis of individual training units. In all training units we monitor the incidence of hypothesis. Results: The goal of this work was completed. The hypothesis was confirmed. For all seen coaches the form of instruction prevailed over other forms of behaviour. Keywords: interaction, feedback, instruction