Marketingový plán sportovní soutěže Žij pohybem
The marketing plan of sport's event Žij pohybem
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/48752Identifikátory
SIS: 88034
Kolekce
- Kvalifikační práce [8824]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Markgráfová, Tereza
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
15. 9. 2011
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Marketing, marketingový mix, komunikační mix, marketingový plán, situační analýza, SWOT analýzaKlíčová slova (anglicky)
Marketing, marketing mix, communication mix, marketing plan, situation analysis, SWOT analysisNázev: Marketingový plán sportovní soutěže Žij pohybem Cíle: Cílem diplomové práce je sestavit marketingový plán sportovní soutěže Žij pohybem, který bude v případě kladného přijetí sloužit jako základní koncept při přípravě a následné realizaci sportovní soutěže Žij pohybem. Metody: V práci jsem použila situační analýzu, která hodnotí současný stav soutěže, její konkurenci a zákazníky. Nedílnou součástí situační analýzy je SWOT a STEP analýza. SWOT analýza posuzuje silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby, které se mohou při organizaci a realizaci soutěže vyskytnout. STEP analýza určuje vývoj makroprostředí, zahrnuje okolnosti, vlivy, situace, které na soutěž působí. Výsledky: Sportovní soutěž Žij pohybem má stálý okruh zákazníků, jejichž počet s dalším jednotlivým kolem roste. Její konkurence je početně omezena, což je příležitostí pro získání co největší části trhu. Největší slabinou se ukázala slabá finanční stránka, která ohrožuje realizaci celé soutěže. Zajištění dostatečných finančních zdrojů by se mělo stát primárním úkolem, na který bude zaměřena velká pozornost. Klíčová slova: Marketing, marketingový mix, komunikační mix, marketingový plán, situační analýza, SWOT analýza
Name: Marketing plan of sport's competition Žij pohybem Objectives: The main objective of the diploma thesis is to create a marketing plan of a sports competition Žij pohybem, which will be used as a basic concept upon preparation and realization of the sports competition Žij pohybem, in case of positive acceptance. Methods: A situation analysis is used in the thesis, which evaluates a current statement of the competition, its competitions and customers. Necessary parts of the situation analysis are SWOT and STEP analysis. The SWOT analysis adjudicates strengths and weaknesses, opportunities and threats that can appear during organization and realization of the competition. The STEP analysis determinates the macroeconomic background and covers circumstances, influence and situations that affect the competition. Results: The sports competition Žij pohybem has a stable range of customers, whose number increases regularly. Its competition is limited, which is an opportunity to obtain the biggest part of the market. A weak financial matter appeared as the main weakness, which endanger the whole realization of the competition. Finding sufficient financial resources should become a prior task that will need the biggest attention. Key words: Marketing, marketing mix, communication mix, marketing plan,...