Marketingové aktivity sportovního klubu Tatran Omlux Štřešovice
Marketing Activites of the club Tatran Omlux Střešovice
bachelor thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/43406Identifiers
Study Information System: 111150
Collections
- Kvalifikační práce [8749]
Author
Advisor
Referee
Voráček, Josef
Faculty / Institute
Faculty of Physical Education and Sport
Discipline
Sports Management
Department
Information is unavailable
Date of defense
11. 9. 2012
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuLanguage
Czech
Grade
Good
Keywords (Czech)
marketingový mix, Tatran Střešovice, komunikační mix, interview, sponzoringKeywords (English)
Marketing mix, Tatran Střešovice, Communication mix, Interview, SponsorshipNázev: Marketingové aktivity sportovního klubu Tatran Střešovice Cíle: Cílem práce je navržení vhodných opatření, pro zefektivnění práce v oblasti marketingu florbalového klubu, zejména směrem k fanouškům, partnerům a vlastním členům klubu, v souladu se specifickým prostředím Metody: analýza interních a externích faktorů sportovní organizace, případová studie, analýza dokumentů, interview Výsledky: Souhrn doporučení pro zlepšení v jednotlivých oblastech marketingového mixu, práce s vlastními členy, fanoušky a partnery klubu Klíčová slova: marketingový mix, Tatran Střešovice, komunikační mix, interview, sponzoring
Title: Marketing activities of sport club Tatran Střešovice Objectives: The aim of this work is to propose appropriate measures for more effective floorball club marketing work, especially towards the fans, partners and its own club members, in accordance with specific enviroment. Methods: Analysis of internal and external factor of sports organization, case study, document analysis, interview Results: Summary of recommendations for improvements in various areas of the marketing mix, work with club members, fans and partners of the club Keywords: Marketing mix, Tatran Střešovice, Communication mix, Interview, Sponsorship