Show simple item record

Marketing Activites of the club Tatran Omlux Střešovice
dc.contributor.advisorProcházka, Jan
dc.creatorHlavička, Aleš
dc.date.accessioned2017-05-07T09:05:30Z
dc.date.available2017-05-07T09:05:30Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/43406
dc.description.abstractNázev: Marketingové aktivity sportovního klubu Tatran Střešovice Cíle: Cílem práce je navržení vhodných opatření, pro zefektivnění práce v oblasti marketingu florbalového klubu, zejména směrem k fanouškům, partnerům a vlastním členům klubu, v souladu se specifickým prostředím Metody: analýza interních a externích faktorů sportovní organizace, případová studie, analýza dokumentů, interview Výsledky: Souhrn doporučení pro zlepšení v jednotlivých oblastech marketingového mixu, práce s vlastními členy, fanoušky a partnery klubu Klíčová slova: marketingový mix, Tatran Střešovice, komunikační mix, interview, sponzoringcs_CZ
dc.description.abstractTitle: Marketing activities of sport club Tatran Střešovice Objectives: The aim of this work is to propose appropriate measures for more effective floorball club marketing work, especially towards the fans, partners and its own club members, in accordance with specific enviroment. Methods: Analysis of internal and external factor of sports organization, case study, document analysis, interview Results: Summary of recommendations for improvements in various areas of the marketing mix, work with club members, fans and partners of the club Keywords: Marketing mix, Tatran Střešovice, Communication mix, Interview, Sponsorshipen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectmarketingový mixcs_CZ
dc.subjectTatran Střešovicecs_CZ
dc.subjectkomunikační mixcs_CZ
dc.subjectinterviewcs_CZ
dc.subjectsponzoringcs_CZ
dc.subjectMarketing mixen_US
dc.subjectTatran Střešoviceen_US
dc.subjectCommunication mixen_US
dc.subjectInterviewen_US
dc.subjectSponsorshipen_US
dc.titleMarketingové aktivity sportovního klubu Tatran Omlux Štřešovicecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-09-11
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId111150
dc.title.translatedMarketing Activites of the club Tatran Omlux Střešoviceen_US
dc.contributor.refereeVoráček, Josef
dc.identifier.aleph001507973
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csNázev: Marketingové aktivity sportovního klubu Tatran Střešovice Cíle: Cílem práce je navržení vhodných opatření, pro zefektivnění práce v oblasti marketingu florbalového klubu, zejména směrem k fanouškům, partnerům a vlastním členům klubu, v souladu se specifickým prostředím Metody: analýza interních a externích faktorů sportovní organizace, případová studie, analýza dokumentů, interview Výsledky: Souhrn doporučení pro zlepšení v jednotlivých oblastech marketingového mixu, práce s vlastními členy, fanoušky a partnery klubu Klíčová slova: marketingový mix, Tatran Střešovice, komunikační mix, interview, sponzoringcs_CZ
uk.abstract.enTitle: Marketing activities of sport club Tatran Střešovice Objectives: The aim of this work is to propose appropriate measures for more effective floorball club marketing work, especially towards the fans, partners and its own club members, in accordance with specific enviroment. Methods: Analysis of internal and external factor of sports organization, case study, document analysis, interview Results: Summary of recommendations for improvements in various areas of the marketing mix, work with club members, fans and partners of the club Keywords: Marketing mix, Tatran Střešovice, Communication mix, Interview, Sponsorshipen_US
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV