Internetová komunikace tanečního studia Demo
Internet communication of the dance studio Demo
bachelor thesis (DEFENDED)

View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/43302Identifiers
Study Information System: 111257
Collections
- Kvalifikační práce [8921]
Author
Advisor
Referee
Šíma, Jan
Faculty / Institute
Faculty of Physical Education and Sport
Discipline
Sports Management
Department
Information is unavailable
Date of defense
10. 9. 2012
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuLanguage
Czech
Grade
Very good
Keywords (Czech)
marketingová komunikace, Internet, internetový marketing, webová prezentaceKeywords (English)
marketing communication, Internet, Internet marketing, web presentationNázev: Internetová komunikace tanečního studia Demo Cíle: Cílem bakalářské práce je vytvoření návrhu internetové prezentace začínajícího tanečního studia Demo a následné vytvoření propagační kampaně pomocí vybraných nástrojů komunikačního mixu v prostředí internetu, kterou by bylo možno realizovat v praxi. Metody: V práci byla aplikována metoda dotazování, konkrétně polostrukturovaný rozhovor s majitelkami tanečního studia, a dále metoda pozorování. Metoda pozorování posloužila k posouzení a prozkoumání webových prezentací konkurenčních tanečních studií a byla inspirací při samotné tvorbě návrhu webových stránek. Výsledky: Vytvořené návrhy byly nabídnuty k nahlédnutí. Jejich realizace do praxe bude zcela záviset na rozhodnutí lektorek. Klíčová slova: marketingová komunikace, Internet, internetový marketing, webová prezentace
Title: Internet communication of the dance studio Demo Objectives: The objective of the bachelor work is to create a design of the internet presentation of the starting dance studio Demo and subsequently to create an advertising compaign using specific tools of communication mixture in the internet environment, which could be realized in practice. Methods: In this work the method of questioning was used, specifically a semi-structural conversation with the dance studio owner as well as the method of observation. The method of observation helped to judge and examine web presentations of the rival dance studios and became the inspiration in the very website creation. Results: The created designs were offered for consultation. Their realization into practice will entirely depend on the lectors decisions. Keywords: marketing communication, Internet, Internet marketing, web presentation