Show simple item record

Significance and Contribution of CSS Don Bosco for Pupils with Speech Impediment and Special Learning Defects
dc.contributor.advisorKocourek, Jan
dc.creatorHojerová, Gabriela
dc.date.accessioned2017-03-27T11:31:38Z
dc.date.available2017-03-27T11:31:38Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/4318
dc.description.abstractNázev: Smysl a přínos CSŠ Don Bosco pro žáky s vadami řeči a specifickými poruchami učení Significance and value of CSS Don Bosco for pupils with impediment and specialleaming difticulties. Cíle práce: Poukázat na smysl speciálního školství pro žáky s vadami řeči a specifickými poruchami učení ve vztahu k obecně prosazované integraci těchto dětí do běžných škol. Metoda: Prostřednictvím dotazníku oslovit skupinu absolventů Církevní speciální školy Don Bosco zaměřené na vady řeči a specifické poruchy učení. Získat a vyhodnotit informace o náročnosti studia základní školy a následného vzdělávání, o jejich vztahu ke speciální škole, o současném zaměstnání a problémech s jejich handicapy ve společnosti a osobním životě. Výsledky: Přijmout či odmítnout hypotézu, že speciální školy- konkrétně CSŠ Don Bosco - mají své opodstatnění a kladně působí na rozvoj osobnosti a nápraw vad studentů a že současná tendence integrovat handicapované žáky do běžných základních škol je proces dlouhodobý, vyžadující individuální a citlivé přístupy dle druhu a stupně postižení. Klíčová slova: vady řeči, specifické poruchy učení, Církevní speciální škola Don Bosco, integrace.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.titleSmysl a přínos CSŠ Don Bosco pro žáky s vadami řeči a specifickými poruchami učenícs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-05-04
dc.description.departmentPedagogika, psychologie a didaktikacs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId29348
dc.title.translatedSignificance and Contribution of CSS Don Bosco for Pupils with Speech Impediment and Special Learning Defectsen_US
dc.contributor.refereeJansa, Petr
dc.identifier.aleph000910409
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAdapted Physical and Occupational Educationen_US
thesis.degree.disciplineTělesná a pracovní výchova zdravotně postiženýchcs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Pedagogika, psychologie a didaktikacs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csTělesná a pracovní výchova zdravotně postiženýchcs_CZ
uk.degree-discipline.enAdapted Physical and Occupational Educationen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Smysl a přínos CSŠ Don Bosco pro žáky s vadami řeči a specifickými poruchami učení Significance and value of CSS Don Bosco for pupils with impediment and specialleaming difticulties. Cíle práce: Poukázat na smysl speciálního školství pro žáky s vadami řeči a specifickými poruchami učení ve vztahu k obecně prosazované integraci těchto dětí do běžných škol. Metoda: Prostřednictvím dotazníku oslovit skupinu absolventů Církevní speciální školy Don Bosco zaměřené na vady řeči a specifické poruchy učení. Získat a vyhodnotit informace o náročnosti studia základní školy a následného vzdělávání, o jejich vztahu ke speciální škole, o současném zaměstnání a problémech s jejich handicapy ve společnosti a osobním životě. Výsledky: Přijmout či odmítnout hypotézu, že speciální školy- konkrétně CSŠ Don Bosco - mají své opodstatnění a kladně působí na rozvoj osobnosti a nápraw vad studentů a že současná tendence integrovat handicapované žáky do běžných základních škol je proces dlouhodobý, vyžadující individuální a citlivé přístupy dle druhu a stupně postižení. Klíčová slova: vady řeči, specifické poruchy učení, Církevní speciální škola Don Bosco, integrace.cs_CZ
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Pedagogika, psychologie a didaktikacs_CZ
dc.identifier.lisID990009104090106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV