dc.contributor.advisor | Kocourek, Jan | |
dc.creator | Hojerová, Gabriela | |
dc.date.accessioned | 2017-03-27T11:31:38Z | |
dc.date.available | 2017-03-27T11:31:38Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/4318 | |
dc.description.abstract | Název: Smysl a přínos CSŠ Don Bosco pro žáky s vadami řeči a specifickými poruchami učení Significance and value of CSS Don Bosco for pupils with impediment and specialleaming difticulties. Cíle práce: Poukázat na smysl speciálního školství pro žáky s vadami řeči a specifickými poruchami učení ve vztahu k obecně prosazované integraci těchto dětí do běžných škol. Metoda: Prostřednictvím dotazníku oslovit skupinu absolventů Církevní speciální školy Don Bosco zaměřené na vady řeči a specifické poruchy učení. Získat a vyhodnotit informace o náročnosti studia základní školy a následného vzdělávání, o jejich vztahu ke speciální škole, o současném zaměstnání a problémech s jejich handicapy ve společnosti a osobním životě. Výsledky: Přijmout či odmítnout hypotézu, že speciální školy- konkrétně CSŠ Don Bosco - mají své opodstatnění a kladně působí na rozvoj osobnosti a nápraw vad studentů a že současná tendence integrovat handicapované žáky do běžných základních škol je proces dlouhodobý, vyžadující individuální a citlivé přístupy dle druhu a stupně postižení. Klíčová slova: vady řeči, specifické poruchy učení, Církevní speciální škola Don Bosco, integrace. | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu | cs_CZ |
dc.title | Smysl a přínos CSŠ Don Bosco pro žáky s vadami řeči a specifickými poruchami učení | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2006 | |
dcterms.dateAccepted | 2006-05-04 | |
dc.description.department | Pedagogika, psychologie a didaktika | cs_CZ |
dc.description.faculty | Fakulta tělesné výchovy a sportu | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Physical Education and Sport | en_US |
dc.identifier.repId | 29348 | |
dc.title.translated | Significance and Contribution of CSS Don Bosco for Pupils with Speech Impediment and Special Learning Defects | en_US |
dc.contributor.referee | Jansa, Petr | |
dc.identifier.aleph | 000910409 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Adapted Physical and Occupational Education | en_US |
thesis.degree.discipline | Tělesná a pracovní výchova zdravotně postižených | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Fakulta tělesné výchovy a sportu::Pedagogika, psychologie a didaktika | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Fakulta tělesné výchovy a sportu | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Physical Education and Sport | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FTVS | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Tělesná a pracovní výchova zdravotně postižených | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Adapted Physical and Occupational Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Název: Smysl a přínos CSŠ Don Bosco pro žáky s vadami řeči a specifickými poruchami učení Significance and value of CSS Don Bosco for pupils with impediment and specialleaming difticulties. Cíle práce: Poukázat na smysl speciálního školství pro žáky s vadami řeči a specifickými poruchami učení ve vztahu k obecně prosazované integraci těchto dětí do běžných škol. Metoda: Prostřednictvím dotazníku oslovit skupinu absolventů Církevní speciální školy Don Bosco zaměřené na vady řeči a specifické poruchy učení. Získat a vyhodnotit informace o náročnosti studia základní školy a následného vzdělávání, o jejich vztahu ke speciální škole, o současném zaměstnání a problémech s jejich handicapy ve společnosti a osobním životě. Výsledky: Přijmout či odmítnout hypotézu, že speciální školy- konkrétně CSŠ Don Bosco - mají své opodstatnění a kladně působí na rozvoj osobnosti a nápraw vad studentů a že současná tendence integrovat handicapované žáky do běžných základních škol je proces dlouhodobý, vyžadující individuální a citlivé přístupy dle druhu a stupně postižení. Klíčová slova: vady řeči, specifické poruchy učení, Církevní speciální škola Don Bosco, integrace. | cs_CZ |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Pedagogika, psychologie a didaktika | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990009104090106986 | |