Internetové stránky FTVS jako nástroj marketingové komunikace: analýza obsahu anglické verze z pohledu cílové skupiny
The FTVS Website as an Instrument of Marketing Communication: Content Analysis of the English Version from the Viewpoint of Target Audience.
diplomová práce [OBHÁJENO]
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/35987Kolekce
- Kvalifikační práce [6253]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Voráček, Josef
Afiliace autora
Informace není k dispozici
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Katedra jazyků
Datum obhajoby
3. 5. 2011
Jazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Marketing, komunikace, internetové stránky, obsah webu, vysoká škola, FTVS
Klíčová slova (anglicky)
Marketing, communication, website, web content, university, FPES
Název: Internetové stránky FTVS jako nástroj marketingové komunikace: analýza obsahu anglické verze z pohledu cílové skupiny Cíle: Zhodnotit stávající podobu webové stránky a navrhnout její vylepšení pro zvýšení účinnosti marketingové komunikace jejím prostřednictvím. Metody: Obsahová analýza, komparace Výsledky: Provedena zevrubná analýza internetových stránek, rozebrány nedostatky stávající podoby po stránce obsahové i formální a navrženy úpravy a vylepšení. Klíčová slova: Marketing, komunikace, internetové stránky, obsah webu, vysoká škola, FTVS
Title: The FTVS Website as an Instrument of Marketing Communication: Content Analysis of the English Version from the Viewpoint of Target Audience. Objectives: To asses the content of the English version of the website and suggest its improvements to increase the efficacy of marketing communication. Methods: Content analysis, comparison Results: Detailed analysis of the website has been carried out, drawbacks of current layout (both content and formal) have been described. Modifications and improvements have been proposed. Keywords: Marketing, communication, website, web content, university, FPES
Informace není k dispozici