Zobrazit minimální záznam

Didactic test creation based on the curriculum of mechanics in gymnasium
dc.contributor.advisorSvoboda, Emanuel
dc.creatorKubečková, Jarmila
dc.date.accessioned2021-03-24T09:49:16Z
dc.date.available2021-03-24T09:49:16Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/31037
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na tvorbu didaktického testu ověřujícího znalosti a dovednosti studentů středních škol z učiva mechaniky. Test je sestaven pro jednu vybranou kapitolu - Mechanika tuhého tělesa. Test je vytvořen ve dvou variantách shodné obtížnosti. Test byl ověřován na studentech dvou mladoboleslavských gymnázií: v kvintách Osmiletého gymnázia a v prvních ročnících čtyřletého studia a v kvintě osmiletého studia gymnázia Dr. Josefa Pekaře. Součástí práce je přehled základní teorie tvorby a zpracování didaktických testů a vývoje didaktického testování ve světě i u nás.cs_CZ
dc.description.abstractDiploma thesis is focused on design of a didactic test verifying knowledge and skills of secondary school students in the field of mechanics. The test is prepared for one selected topic, solid body mechanics. Two equally diffcult alternatives were prepared. Verification of the test took place on students of two secondary schools in Mladá Boleslav: fifth year of eight-year programmes and first year of four-year programmes (16 year old students in both cases). The thesis also contains overview of the theory of didactic tests design and processing and the development of didactic testing both worldwide and in Czech Republic.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.titleTvorba didaktického testu z učiva mechaniky na gymnáziucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-09-07
dc.description.departmentDepartment of Physics Educationen_US
dc.description.departmentKatedra didaktiky fyzikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.identifier.repId46346
dc.title.translatedDidactic test creation based on the curriculum of mechanics in gymnasiumen_US
dc.contributor.refereeDvořáková, Irena
dc.identifier.aleph001130821
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství fyziky - matematiky pro střední školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of Physics and Mathematics at Higher Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programPhysicsen_US
thesis.degree.programFyzikacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra didaktiky fyzikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Physics Educationen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství fyziky - matematiky pro střední školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of Physics and Mathematics at Higher Secondary Schoolsen_US
uk.degree-program.csFyzikacs_CZ
uk.degree-program.enPhysicsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce je zaměřena na tvorbu didaktického testu ověřujícího znalosti a dovednosti studentů středních škol z učiva mechaniky. Test je sestaven pro jednu vybranou kapitolu - Mechanika tuhého tělesa. Test je vytvořen ve dvou variantách shodné obtížnosti. Test byl ověřován na studentech dvou mladoboleslavských gymnázií: v kvintách Osmiletého gymnázia a v prvních ročnících čtyřletého studia a v kvintě osmiletého studia gymnázia Dr. Josefa Pekaře. Součástí práce je přehled základní teorie tvorby a zpracování didaktických testů a vývoje didaktického testování ve světě i u nás.cs_CZ
uk.abstract.enDiploma thesis is focused on design of a didactic test verifying knowledge and skills of secondary school students in the field of mechanics. The test is prepared for one selected topic, solid body mechanics. Two equally diffcult alternatives were prepared. Verification of the test took place on students of two secondary schools in Mladá Boleslav: fifth year of eight-year programmes and first year of four-year programmes (16 year old students in both cases). The thesis also contains overview of the theory of didactic tests design and processing and the development of didactic testing both worldwide and in Czech Republic.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra didaktiky fyzikycs_CZ
thesis.grade.code1
dc.contributor.consultantDrozd, Zdeněk
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO
dc.identifier.lisID990011308210106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV