Hledat
Zobrazují se záznamy 1-6 z 6
Prestiž, sebepojetí a problematika učitelského povolání
Prestige, Self-Conception and Problems of Teacher's Profession
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koťa, Jaroslav
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 06. 02. 2014
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter a jejím cílem je popsat specifika učitelského povolání, jeho prestiž a sebepojetí učitelů. Její součástí je kvalitativní výzkumná sonda provedená mezi učiteli základních ...
The aim of this bachelor's thesis is to describe the specifics, prestige and self-conception of the teacher's profession. The study is divided into two major parts. The theoretical part describes important characteristics ...
The aim of this bachelor's thesis is to describe the specifics, prestige and self-conception of the teacher's profession. The study is divided into two major parts. The theoretical part describes important characteristics ...
Občanská kompetence učitele a pojetí výuky
Teacher's Citizenship Competence and Conception of Teaching
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kasíková, Hana
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 28. 01. 2014
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Práce se zabývá občanskou kompetencí učitele a jejím vlivem na pojetí výuky. Ukazuje složky občanské kompetence a představuje ji v osobnosti učitele, ve školských a jiných dokumentech, ve výchově obecně, ve vyučování a v ...
The thesis follows up citizenship competence of a teacher and its influence on the conception of teaching. It shows components of the citizenship competence and presents it in the personality of the teacher, in educational ...
The thesis follows up citizenship competence of a teacher and its influence on the conception of teaching. It shows components of the citizenship competence and presents it in the personality of the teacher, in educational ...
Pojetí Etické výchovy v praxi českých učitelů
Apprehension of Ethics in the practice of Czech teachers
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Lorenzová, Jitka
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 23. 06. 2014
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: V úvodu diplomové práce Pojetí etické výchovy v praxi českých učitelů pracuji s pojmem kompetence jako s cílem vzdělávání v novém tisíciletí. Následně zasazuji etickou výchovu do evropského kontextu, soustředím se na to, ...
Titled ''Apprehension of Ethics in the practice of Czech teachers'', my Master's Thesis opens with elaborating on the term ''competention'' as the objective of education in the 21st century. Putting the ethic education in ...
Titled ''Apprehension of Ethics in the practice of Czech teachers'', my Master's Thesis opens with elaborating on the term ''competention'' as the objective of education in the 21st century. Putting the ethic education in ...
Spolupráce učitelů jako základ edukačního procesu
Teacher cooperation as the basis of the educational process
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kasíková, Hana
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 27. 01. 2014
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Tato diplomová práce je rozdělena do dvou částí. První - teoretická část vymezuje pojem kooperace a zabývá se otázkou spolupráce a individualizmu ve školním prostředí. Reflektuje dokumenty, které kooperaci explicitně ...
The thesis is divided in two parts. The first theoretical part defines the term cooperation and deals with the question of cooperation and individualism in school environment. It also reflects the documents where cooperation ...
The thesis is divided in two parts. The first theoretical part defines the term cooperation and deals with the question of cooperation and individualism in school environment. It also reflects the documents where cooperation ...
Myšlení učitelů základních škol o dramatické výchově
How Elementary Teachers Think About Drama in Education
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Valenta, Josef
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 28. 05. 2014
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá myšlením učitelů základních škol o dramatické výchově. Cílem této závěrečné práce je zjistit, jakým způsobem tito učitelé přemýšlejí o dramatické výchově, jejích cílech, prostředcích a formativním ...
The bachelor thesis deals with the teachers in the primary schools thinking about the dramatic education. The aim of this thesis is to find out how the teachers think about the dramatic education, its goals, instruments ...
The bachelor thesis deals with the teachers in the primary schools thinking about the dramatic education. The aim of this thesis is to find out how the teachers think about the dramatic education, its goals, instruments ...
Spolupráce učitelů při proměně výuky
Teacher cooperation in the change of teaching methods
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kasíková, Hana
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 17. 09. 2014
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Univerzita Karlova v Praze Filozofická fakulta Katedra pedagogiky Bc. Jitka Soldátová Spolupráce učitelů při proměně výuky Cooperation between teachers during education transformation Vedoucí práce: 2014 Doc. PhDr. Kasíková ...
Univerzita Karlova v Praze Filozofická fakulta Katedra pedagogiky Bc. Jitka Soldátová Spolupráce učitelů při proměně výuky Cooperation between teachers during education transformation Vedoucí práce: 2014 Doc. PhDr. Kasíková ...
Univerzita Karlova v Praze Filozofická fakulta Katedra pedagogiky Bc. Jitka Soldátová Spolupráce učitelů při proměně výuky Cooperation between teachers during education transformation Vedoucí práce: 2014 Doc. PhDr. Kasíková ...