Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 18
Srovnání strategické komunikace vesmírných agentur NASA a ESA
Comparison of NASA and ESA strategic communications
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Poliaková, Karolína
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 27. 06. 2023
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This thesis deals with the differences in communication between the American space agency NASA and its European counterpart ESA. The theoretical part focuses on the communication of astronomy, historical development of ...
Tato diplomová práce se zabývá rozdíly v komunikaci mezi americkou vesmírnou agenturou NASA a jejím evropským protějškem ESA. Teoretická část se zaměřuje na komunikaci astronomie, historický vývoj agentur, a spolupráce s ...
Tato diplomová práce se zabývá rozdíly v komunikaci mezi americkou vesmírnou agenturou NASA a jejím evropským protějškem ESA. Teoretická část se zaměřuje na komunikaci astronomie, historický vývoj agentur, a spolupráce s ...
Komparace efektivity storytellingových a hard-sellových formátů v digitálních kampaních v prostředí sociálních sítí META na příkladu české značky Jíme zdravě
Comparison of the effectivness of storytelling and hard-sell formats in digital performance campaigns in the META social networking enviroment on the example of the Czech brand Jíme zdravě
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Báča, Ladislav
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 27. 06. 2023
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This thesis examines one segment of digital marketing and focuses on performance campaigns in the META social networking environment. These differ from other digital channels in their format, environment but also in their ...
Tato práce zkoumá jeden ze segmentů digitálního marketingu a zaměřuje se na výkonnostní kampaně v rozhraní sociálních sítí META. Ty se od ostatních digitálních kanálů liší svým formátem, prostředím ale i přístupem a ...
Tato práce zkoumá jeden ze segmentů digitálního marketingu a zaměřuje se na výkonnostní kampaně v rozhraní sociálních sítí META. Ty se od ostatních digitálních kanálů liší svým formátem, prostředím ale i přístupem a ...
Strategie pro expanzi e-shopu do DACH regionu se zaměřením na SEO
Strategy for e-shop expansion into the DACH region with a focus on SEO
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koudelková, Petra
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 27. 06. 2023
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This Master's thesis presents a detailed analysis of the market potential of the individual countries of the DACH region - Austria, Germany and Switzerland - in the context of expanding e-commerce into these countries. ...
Diplomová práce přináší detailní analýzu potenciálu trhů jednotlivých zemí DACH regionu - Rakouska, Německa a Švýcarska v kontextu expanze elektronických obchodů do těchto zemí. Konkrétně se zaměřuje na expanzi českého ...
Diplomová práce přináší detailní analýzu potenciálu trhů jednotlivých zemí DACH regionu - Rakouska, Německa a Švýcarska v kontextu expanze elektronických obchodů do těchto zemí. Konkrétně se zaměřuje na expanzi českého ...
Strategický přístup luxusních módních značek k padělanému zboží
The stratiec approach of luxury fashion brands to counterfeit goods
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hejlová, Denisa
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 27. 06. 2023
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This thesis examines the strategic approach of luxury fashion brands to counterfeits. The democratization of luxury fashion, the acceleration of the fashion calendar, the boom in online shopping, and last but not least the ...
Tato práce se zabývá strategickým přístupem luxusních módních značek k padělkům. Vlivem demokratizace luxusní módy, zrychlování módního kalendáře, rozmachu online nakupování a v neposlední řadě pandemie koronaviru dochází ...
Tato práce se zabývá strategickým přístupem luxusních módních značek k padělkům. Vlivem demokratizace luxusní módy, zrychlování módního kalendáře, rozmachu online nakupování a v neposlední řadě pandemie koronaviru dochází ...
Případová studie značky MADMONG jako příklad marketingu na platformě Twitch
Case Study of MADMONG as an example of marketing on Twitch
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koudelková, Petra
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 27. 06. 2023
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The aim of this diploma thesis is to identify which specific marketing tools were used by MADMONQ in order to reach its current stable position on Czech-Slovak gaming and streaming scene. The brand, originally a startup, ...
Cílem této diplomové práce je zjistit, jakými marketingovými nástroji se značka MADMONQ vypracovala na svou současnou stabilní pozici na česko-slovenské videoherní a streamovací scéně. Značka, původně startup, se proslavila ...
Cílem této diplomové práce je zjistit, jakými marketingovými nástroji se značka MADMONQ vypracovala na svou současnou stabilní pozici na česko-slovenské videoherní a streamovací scéně. Značka, původně startup, se proslavila ...
Vládní krizová komunikace během pandemie COVID-19
Government communication during COVID-19 pandemic
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Shavit, Anna
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 15. 09. 2022
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The topic of communication by the government of the Czech Republic during the COVID-19 pandemic is still poorly mapped. The pandemic crisis has been going on since the end of 2019, when the first mentions of the threat in ...
Téma komunikace vlády České republiky během pandemie COVID 19 je zatím stále málo zmapované. Pandemická krize probíhala od konce roku 2019, kdy se se začaly objevovat první zmínky o hrozbě v podobě nového viru Sars 2, ...
Téma komunikace vlády České republiky během pandemie COVID 19 je zatím stále málo zmapované. Pandemická krize probíhala od konce roku 2019, kdy se se začaly objevovat první zmínky o hrozbě v podobě nového viru Sars 2, ...
Populismus a přesvědčovací propaganda v českém stranickém systému
Populism and persuasive propaganda in Czech party system
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Shavit, Anna
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 15. 09. 2022
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This diploma thesis aims to study populist statements that appear in the advertising campaigns of political parties during the pre-election period. The main idea is to examine the discourse of this phenomenon during ...
Tato diplomová práce se věnuje problematice populistických výroků, které se objevují v reklamních kampaních politických stran během předvolebního období. Práce je pojata jako průzkum diskurzu populismu v rámci parlamentních ...
Tato diplomová práce se věnuje problematice populistických výroků, které se objevují v reklamních kampaních politických stran během předvolebního období. Práce je pojata jako průzkum diskurzu populismu v rámci parlamentních ...
Srovnání vnímání osobnostních značek lídrů stran ODS a TOP 09
Comparison of personal brands perception - the case of party leaders ODS and TOP 09
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Shavit, Anna
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 20. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This master's thesis focuses on the concept of branding in politics. The main aim of this piece of work is comparison of perception of brand personality. In this case, the party leader Petr Fiala by ODS and Karel Schwarzenberg ...
Předkládaná diplomová práce se zabývá brandingem v politice a klade si za cíl srovnat vnímání osobnostních značek lídrů stran ODS a TOP 09. Pro daný výzkum byl zvolen lídr ODS Petr Fiala a lídr TOP 09 Karel Schwarzenberg. ...
Předkládaná diplomová práce se zabývá brandingem v politice a klade si za cíl srovnat vnímání osobnostních značek lídrů stran ODS a TOP 09. Pro daný výzkum byl zvolen lídr ODS Petr Fiala a lídr TOP 09 Karel Schwarzenberg. ...
Finanční gramotnost majitelů koní
Financial literacy of horse owners
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koblovský, Petr
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 13. 09. 2023
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This paper examines the case of financial literacy of horse owners. The theoretical part outlines the causes of financial illiteracy and its implications at the national level. The thesis summarizes the different approaches ...
Práce zkoumá případ finanční gramotnosti majitelů koní. V teoretické části jsou nastíněny příčiny finanční negramotnosti a její dopady na národní úrovni. Práce shrnuje jednotlivé přístupy k řešení finanční negramotnosti z ...
Práce zkoumá případ finanční gramotnosti majitelů koní. V teoretické části jsou nastíněny příčiny finanční negramotnosti a její dopady na národní úrovni. Práce shrnuje jednotlivé přístupy k řešení finanční negramotnosti z ...
Dopad komunikačních aktivit značek na chování a vnímání spotřebitelů během pandemie COVID-19
The impact of brand communication activities on consumer behaviour and perception during the COVID-19 pandemic
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hejlová, Denisa
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 21. 06. 2022
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Based on the knowledge of moral foundations theory, this thesis examines the influence of brands' communication activities on consumer behavior and perceptions. The theoretical part focuses on moral foundations theory, its ...
Tato diplomová práce zkoumá na základě znalosti teorie morálních základů vliv komunikačních aktivit značek na spotřebitelské chování a vnímání. V teoretické části se zaměřuje na teorii morálních základů, její vznik a výběr ...
Tato diplomová práce zkoumá na základě znalosti teorie morálních základů vliv komunikačních aktivit značek na spotřebitelské chování a vnímání. V teoretické části se zaměřuje na teorii morálních základů, její vznik a výběr ...