Komparace efektivity storytellingových a hard-sellových formátů v digitálních kampaních v prostředí sociálních sítí META na příkladu české značky Jíme zdravě
Comparison of the effectivness of storytelling and hard-sell formats in digital performance campaigns in the META social networking enviroment on the example of the Czech brand Jíme zdravě
diploma thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/182948Identifiers
Study Information System: 251584
Collections
- Kvalifikační práce [17632]
Author
Advisor
Referee
Vranka, Marek
Faculty / Institute
Faculty of Social Sciences
Discipline
Strategic communication
Department
Department of Marketing Communication and Public Relations
Date of defense
27. 6. 2023
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědLanguage
Czech
Grade
Very good
Keywords (Czech)
Digitální marketing, Výkonnostní marketing, Analýza výsledků různých formátů digitálního marketingu, Výkonnostní kampaně na platformě METAKeywords (English)
Digital marketing, Performance marketing, Analysis of results of different digital marketing formats, Performance campaigns on META platformTato práce zkoumá jeden ze segmentů digitálního marketingu a zaměřuje se na výkonnostní kampaně v rozhraní sociálních sítí META. Ty se od ostatních digitálních kanálů liší svým formátem, prostředím ale i přístupem a komunikací k cílovým skupinám. Velicedůležitájejejichkomplexnost, kterájejednouzjehohlavních předností a konkurenčních výhod. Obecně je možné jej rozdělit do 2 rovin - organická, neplacená komunikace a výkonnostní, placená komunikace. Práce je zaměřena na výkonnostní část digitálního marketingu na sociálních sítích společnosti META, která se skládá z mnoha prvků. Počínaje typologií reklamy podle cíle - Konverzní, brandová, dosahová, aplikační, etc., přes možností cílení na jednotlivá publika - Podle věku, pohlaví, aktivity na Facebookové nebo Instagramové stránce, aktivity na stránce inzerenta nebo podobnosti s jinými uživateli těchto sítí, až po samotnou podobu zobrazované reklamy, která má 2 základní části - grafickou a textovou. Z kapacitních důvodů není možné v jedné práci obsáhnout kvalitně všechny možnosti marketingu, které platforma META nabízí, a proto se tato diplomová práce zaměří na zkoumání typové podoby výkonnostních reklam s cílem provést komparaci mezi storytellingovým formátem, ve kterém má reklama za cíl prodat produkt skrze ztotožnění zákazníka s prezentovaným příběhem...
This thesis examines one segment of digital marketing and focuses on performance campaigns in the META social networking environment. These differ from other digital channels in their format, environment but also in their approach and communication to target audiences. Very important is their comprehensiveness, which is one of its main strengths and competitive advantages. In general, it can be divided into 2 levels - organic, unpaid communication and performance, paid communication. This thesis focuses on the performance part of META's digital social media marketing, which consists of many elements, starting with the typology of advertising by objective - Conversion, Brand, Reach, Application, etc., through the possibility of targeting individual audiences - By age, gender, activity on Facebook or Instagram, activity on the advertiser's page or similarity to other users of these networks, to the form of the ad itself, which has 2 basic parts - Graphic and Text. For capacity reasons, it is not possible to cover all the marketing possibilities offered by the META platform in one thesis, and therefore this thesis will focus on the examination of the type of performance ads in order to make a comparison between the storytelling format, where the ad aims to sell the product through the identification...
Citace dokumentu
Metadata
Show full item recordRelated items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Nové marketingové metody v knihovnách
Defence status: DEFENDEDSteklá, Zuzana (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2013)Date of defense: 16. 9. 2013V posledních několika letech se marketing zařadil mezi klíčové procesy v knihovnách, slouží jako účinný nástroj konkurenčního boje, prostředek k definování identity knihovny a nový způsob komunikace s uživateli. Knihovny ... -
Olfaktorický marketing - využití přirozených a uměle šířených aromat v maloobchodních prodejnách přírodní kosmetiky
Defence status: DEFENDEDPlachá, Linda (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Date of defense: 13. 6. 2018The bachelor thesis "Olfactory marketing - The usage of natural and artificially propagated aroma in retail stores of natural cosmetic products" deals with the usage of olfactory marketing in the field of business and its ... -
Ambush marketing na příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji 2015
Defence status: NOT DEFENDEDLakomá, Milena (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Date of defense: 25. 9. 2018Tato bakalářská práce se věnuje problematice ambush marketingu - nebo také parazitujícího marketingu - na konkrétním příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji, které se konalo v roce 2015 v Praze a v Ostravě. Ve práci je ...