Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 67
Využití interaktivní tabule na 1. stupni ZŠ
Interactive Whiteboard and its Possibilities of Usage in the Primary Education
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mazáčová, Nataša
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 21. 05. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Téma, které jsem si pro svou diplomovou práci vybrala, se týká využití interaktivní tabule na prvním stupni základní školy, neboť v dnešní době jde již o běžnou didaktickou techniku, se kterou jsem měla možnost ve výuce ...
The thesis examines the use of the interactive whiteboard in the lower primary schools since the interactive whiteboard is a commonly used teaching aid nowadays. Based on references to literature and an empirical study, ...
The thesis examines the use of the interactive whiteboard in the lower primary schools since the interactive whiteboard is a commonly used teaching aid nowadays. Based on references to literature and an empirical study, ...
Sebevzdělávání jako specifická profesní činnost učitele
Self-education as a specific professional acitvity of a teacher
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Zvírotský, Michal
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 02. 06. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na pozorování jednoho učitelského sboru na druhém stupni malé české venkovské základní školy s ohledem na sebevzdělávání těchto učitelů. Teoretická část se zaměřuje na metody a principy sebevýchovy ...
The diploma thesis is focused on observation of a teaching staff of a small Czech rural primary school with regard to self-education of these teachers. The theoretical part focuses on the methods and principles of ...
The diploma thesis is focused on observation of a teaching staff of a small Czech rural primary school with regard to self-education of these teachers. The theoretical part focuses on the methods and principles of ...
Uplatnění absolventů Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy v Praze oborů učitelství se zaměřením na technickou a informační výchovu nebo ICT v praxi (2001-2011)
Perceptions of teacher training graduates studying technical and information technology or ICT in practice at the Faculty of Education of Charles University in Prague (2001-2011)
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Černochová, Miroslava
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 26. 05. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: NÁZEV: Uplatnění absolventů Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy v Praze oborů učitelství se zaměřením na technickou a informační výchovu nebo ICT v praxi (2001-2011) AUTOR: Lucie Kubíková KATEDRA: Katedra technické a ...
TITTLE: Perceptions of teacher training graduates studying technical and information technology or ICT in practice at the Faculty of Education of Charles University in Prague (2001 - 2011) AUTHOR: Lucie Kubíková DEPARTMENT: ...
TITTLE: Perceptions of teacher training graduates studying technical and information technology or ICT in practice at the Faculty of Education of Charles University in Prague (2001 - 2011) AUTHOR: Lucie Kubíková DEPARTMENT: ...
Autorita učitele u žáků s lehkým mentálním postižením
Teacher's authority by mental disability children
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bendl, Stanislav
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 18. 05. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diploma thesis deal with topic of teacher's authority, specifically by pupils with mild mental retardation. Authority is polysemous term so it is impossible to limit it only for one definition but it is necessary to look ...
Diplomová práce se věnuje tématu autority učitele, konkrétně u žáků s lehkým mentálním postižením. Autorita je velmi mnohoznačný pojem, proto její význam nelze omezovat pouze na jednu definici, ale je na ni nutno nahlížet ...
Diplomová práce se věnuje tématu autority učitele, konkrétně u žáků s lehkým mentálním postižením. Autorita je velmi mnohoznačný pojem, proto její význam nelze omezovat pouze na jednu definici, ale je na ni nutno nahlížet ...
Proměny vztahu učitele a žáka v historickém kontextu
Changes in the Realtionship between Teacher and Pupil in the historical Context
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Uhlířová, Jana
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 04. 09. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cíl diplomové práce byl zvolen tak, aby sledoval a zachytil proměny vztahů dvou hlavních aktérů školy, tj. učitele a žáka. Tato proměna je však vázána na dobový kontext a vývoj školy jako instituce. Hrají zde roli i dobové ...
The goal of diploma thesis is to follow and capture the changes in the relationship of the central characters of schools, i.e. the teacher and the student. This change is however closely related to the time context and the ...
The goal of diploma thesis is to follow and capture the changes in the relationship of the central characters of schools, i.e. the teacher and the student. This change is however closely related to the time context and the ...
Postavení asistenta pedagoga na základní škole
The Role of Teaching Assistant at Elementary School
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hájková, Vanda
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 23. 05. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá kooperací učitele a asistenta pedagoga na běžné základní škole s důrazem na rozdíly ve vnímání přítomnosti asistenta pedagoga na prvním a druhém stupni. Práce se skládá z teoretické a praktické ...
This thesis concerns the cooperation between teacher and teaching assistant (TA) at mainstream elementary school, with the emphasis on perception of TA's presence at the first stage and the second stage of education. It ...
This thesis concerns the cooperation between teacher and teaching assistant (TA) at mainstream elementary school, with the emphasis on perception of TA's presence at the first stage and the second stage of education. It ...
Vyučovací styly a metody ve výuce TV na 2. stupni ZŠ a jejich vztah k organizačním formám výuky
Teaching Styles and Methods in PE Education at Secondary School and Their Relationship To Organizational Forms of Teaching
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dlouhý, Martin
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 11. 09. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá vyučovacími styly, vyučovacími a výchovnými metodami a hledá jejich vztah k organizačním formám výuky. Práce je zaměřena na druhý stupeň základních škol a odpovídající ročníky víceletých ...
This diploma thesis deals with teaching styles, teaching and educational methods and looks for relationship to organizational forms of teaching. The work is focused on the second stage of primary schools and corresponding ...
This diploma thesis deals with teaching styles, teaching and educational methods and looks for relationship to organizational forms of teaching. The work is focused on the second stage of primary schools and corresponding ...
Vzdělávací potřeby učitelů v průběhu jejich profesní dráhy
Teachers educational needs during their career
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Trojanová, Irena
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 18. 06. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Závěrečná diplomová práce se zabývá vzdělávacími potřebami učitelů základních škol v konkrétních formách a oblastech dalšího vzdělávání v určitých etapách jejich profesní dráhy. První část je postupně věnována teoretickým ...
This diploma thesis deals with the educational needs of primary school teachers in concrete forms and areas of further education in specific stages of their careers. The first part is gradually devoted to theoretical ...
This diploma thesis deals with the educational needs of primary school teachers in concrete forms and areas of further education in specific stages of their careers. The first part is gradually devoted to theoretical ...
Zdraví a kvalita života pedagogů na ZŠ
Health and quality of life of teachers in elementary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kovaříková, Miroslava
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 06. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This thesis deals with the health and quality of life of elementary school teachers. The aim of this thesis is to provide informations on selected aspects of the health and quality of life of teachers. The thesis is divided ...
Tato práce se zabývá zdravím a kvalitou života učitelů na ZŠ. Cílem této práce je poskytnout informace o vybraných aspektech zdraví a kvality života učitelů. Práce je rozdělena na část teoretickou a část výzkumnou. Pro ...
Tato práce se zabývá zdravím a kvalitou života učitelů na ZŠ. Cílem této práce je poskytnout informace o vybraných aspektech zdraví a kvality života učitelů. Práce je rozdělena na část teoretickou a část výzkumnou. Pro ...
Zážitkové a reflektivní metody ve výuce a jejich přínos pro učitele a žáky
Experience and reflective teaching methods and its benefit for the teacher and pupils
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Krčmářová, Tereza
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 03. 06. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The aim of the work is to improve the quality of teaching. The work points to the possibility of using action teacher research in an effort to implement innovations in the field of teaching methods for younger school age ...
Cílem práce je zlepšení kvality výuky. Práce poukazuje na možnost využití akčního učitelského výzkumu při snaze o implementaci inovací v oblasti metod výuky žáků mladšího školního věku a současně rozvoj vlastních profesních ...
Cílem práce je zlepšení kvality výuky. Práce poukazuje na možnost využití akčního učitelského výzkumu při snaze o implementaci inovací v oblasti metod výuky žáků mladšího školního věku a současně rozvoj vlastních profesních ...