Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 40
Experimentální film a video 2. pol. 20. stol. v didaktických souvislostech
Experimental film and video in the second half of the 20th century in didactical context
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Arbanová, Linda
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 18. 01. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Černá, T.: Experimentální film a video 2. pol. 20. stol. v didaktických souvislostech. [Diplomová práce] Praha 2016 - Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, katedra výtvarné výchovy, 95 s. (Přílohy: výtvarné práce žáků ...
Černá, T.: Experimental film and video in the second half of the 20th century in didactical context. [Master's thesis] Prague 2016 - Charles University, Faculty of Education, Department of Art Education, 95 p. (Attachments: ...
Černá, T.: Experimental film and video in the second half of the 20th century in didactical context. [Master's thesis] Prague 2016 - Charles University, Faculty of Education, Department of Art Education, 95 p. (Attachments: ...
Tělo toho druhého. Erotické obsahy jako učivo ve výtvarné výchově
Body of the other. The erotics as learning content in Art education
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Jakubcová Hajdušková, Lucie
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 11. 09. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce s názvem "Tělo toho druhého. Erotické obsahy jako učivo výtvarné výchovy." má charakter průzkumné sondy. Je zaměřená na erotiku v prostředí školské instituce. Tato práce se zabývá tělem a jeho erotickými ...
The thesis titled "The body of the other. The erotics as learning content in Art education." have character of an exploration probe. It focuses on erotism in environment of educational institutions. This work deals with ...
The thesis titled "The body of the other. The erotics as learning content in Art education." have character of an exploration probe. It focuses on erotism in environment of educational institutions. This work deals with ...
Stín aneb obraz jako důsledek
Shadow or image as a consequence
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Velíšek, Martin
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 28. 05. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Film, divadlo a autorská fotografická tvorba pro děti v rámci výtvarné výchovy
Movie, Theatre and author's photographic creation for Childern in Art Education Area
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šmíd, Jan
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 24. 05. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Vzdělávací koncepce regionálního muzea. Role regionálního muzea ve výtvarném vzdělávání
Conception of education in regional museum
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Jakubcová Hajdušková, Lucie
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 17. 01. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je postihnout roli regionálního muzea ve výtvarném vzdělávání. Na základě vlastní praxe v roli muzejního pedagoga jsem se pokusila popsat souvislosti vzniku vzdělávací koncepce malého muzea. Na ...
The aim of this thesis is to map the role of a regional museum in art education. Based on my own experience as a museum education officer I have tried to describe the context of the development of an educational policy of ...
The aim of this thesis is to map the role of a regional museum in art education. Based on my own experience as a museum education officer I have tried to describe the context of the development of an educational policy of ...
Objekt jako ústřední bod v prostoru. Pojetí tématu ve vztahu s výtvarnou výchovou
Object as a central point in space. Aproach the theme to relationship with art education
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Sedlák, Michal
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 03. 09. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Kresba a pohyb
Drawing and movement
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pfeiffer, Jan
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 05. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Fotografie jako nástroj reklamního průmyslu. Fotografie, reklama a škola
Photography as a resource of advertisement's industry. Photography, advertisment and school
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šmíd, Jan
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 27. 05. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Fotografie jako svébytný obrazový prostředek a jeho aplikace do výuky výtvarné výchovy v mateřské škole
Photography as a special visual resource and itś aplication to art education in kindergarten
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šmíd, Jan
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 09. 01. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: PŮTOVÁ, M. Fotografie jako svébytný obrazový prostředek a její aplikace do výuky výtvarné výchovy v mateřské škole. /Diplomová práce/ Praha 2012 - Universita Karlova, Fakulta výtvarné výchovy, 93 stran. (Přílohy: 41) ...
The thesis deals with visual culture and digital photography in art education of pre-school children. The main objective is to uncover children's ability to work with a specific type of picture - photographic picture. The ...
The thesis deals with visual culture and digital photography in art education of pre-school children. The main objective is to uncover children's ability to work with a specific type of picture - photographic picture. The ...
Jak rozvíjet myšlení žáků ve výtvarné výchově
Possibilities of the art education to develop thinking dispositions of pupils
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Novotná, Magdalena
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 07. 01. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Student studied and presents the principles of Harvard University Project Zero programs The Artful Thinking and The Visible Thinking. The goal of both programs is to help teachers to create a connection between works of ...
Studentka prostudovala a představuje principy projektu Zero Harvardské univerzity Artful Thinking a Visible Thinking. Cílem těchto projektů je pomoci učitelům vytvořit spojení mezi uměleckými díly a kurikulem a využít ...
Studentka prostudovala a představuje principy projektu Zero Harvardské univerzity Artful Thinking a Visible Thinking. Cílem těchto projektů je pomoci učitelům vytvořit spojení mezi uměleckými díly a kurikulem a využít ...