Hledat
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
Přístupy učitelů z mateřských škol k dětem cizincům
Approaches of nursery school teachers to foreigners' children
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bittnerová, Dana
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 07. 06. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: S narůstajícím počtem cizinců žijících v České republice vzniká i nárůst dětí z rodin cizinců ve školských zařízeních. Učitelé v českých mateřských školách se setkávají se situací, kdy musí přizpůsobit svoji práci a pomáhat ...
The increasing number of foreigners living in the Czech Republic causes the accrual of children from the foreign families in the educational institutions. The teachers in Czech nursery schools face the situation when they ...
The increasing number of foreigners living in the Czech Republic causes the accrual of children from the foreign families in the educational institutions. The teachers in Czech nursery schools face the situation when they ...
Změny profesního sebepojetí učitelů po kurikulární reformě
Professional identity of the teachers under the current curricular reform
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Štech, Stanislav
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 15. 01. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato diplomová práce se týká změn, které nastaly v profesním sebepojetí učitelů poté, co proběhla kurikulární reforma. Práce se opírá o oficiální dokumenty týkající se reformy, o literaturu o učitelské profesi a o studie ...
This master thesis deals with changes in teacher's professional commitment after the Czech curriculum reform. This thesis works with official papers about reform, the papers about profession of teacher and articles connected ...
This master thesis deals with changes in teacher's professional commitment after the Czech curriculum reform. This thesis works with official papers about reform, the papers about profession of teacher and articles connected ...
Syndrom vyhoření u učitelů: Copingové strategie učitelů
Burnout Syndrome of Teachers: Teacher's Coping Strategies
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Smetáčková, Irena
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 08. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: communication with pupils and their parents, stress in relation with teacher's role as well as
Učitelství řadíme mezi pomáhající profese charakteristické vysokou mírou stresu. Při jeho dlouhodobém působení se u vyučujících může rozvinout syndrom vyhoření. Ve své práci jsem se zaměřila na stresové faktory, prožívání ...
Učitelství řadíme mezi pomáhající profese charakteristické vysokou mírou stresu. Při jeho dlouhodobém působení se u vyučujících může rozvinout syndrom vyhoření. Ve své práci jsem se zaměřila na stresové faktory, prožívání ...
Interakce ve škole: vyjednávání žákovských a učitelských rolí
Interaction at school: negotiation of pupil and teacher roles
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bittnerová, Dana
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 05. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: 5 ABSTRACT This thesis deals with interaction in educational environment, i.e. mutual interaction between two subjects (teachers and students) and their influence on one another during the educational process, with each ...
4 ABSTRAKT Diplomová práce se zabývá interakcí ve škole, tedy vzájemným působením a ovlivňováním se dvou subjektů (učitele a žáků) v průběhu výchovně vzdělávacího procesu. Jednotliví aktéři interakce zastávají různé sociální ...
4 ABSTRAKT Diplomová práce se zabývá interakcí ve škole, tedy vzájemným působením a ovlivňováním se dvou subjektů (učitele a žáků) v průběhu výchovně vzdělávacího procesu. Jednotliví aktéři interakce zastávají různé sociální ...