Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 11
Rozvoj komunikačních kompetencí u dětí předškolního věku
Developing communication skills for children preschool age
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kropáčková, Jana
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 07. 01. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Klíčová slova: komunikace, komunikační kompetence, ontogeneze řeči, ovlivňující faktory, Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání, dítě předškolního věku, rodina, učitelka, mateřská škola, stimulační program ...
Key words: communication, communication skills, ontogenesis of speech, influencing factors, communication skills, general educational program for preschool education, preschool age, family, teacher, nursery school, a ...
Key words: communication, communication skills, ontogenesis of speech, influencing factors, communication skills, general educational program for preschool education, preschool age, family, teacher, nursery school, a ...
Hry dětí v adaptační fázi ve dvou odlišných typech mateřských škol
Games of children in adaptive period in two different types of nursery school
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koťátková, Soňa
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 12. 01. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Specifika a rozdíly v práci s dětmi v mateřské škole a dětské skupině
Specifics and differences between working with children at a nursery school versus a children's group
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kropáčková, Jana
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 08. 09. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Práce s literárním textem metodami dramatické výchovy s 5-7letými dětmi
Work with literary text by the help methods of dramatic education with 5-7 years old children
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Marušák, Radek
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 04. 09. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na práci s literárním textem metodami dramatické výchovy. Cílem práce je zjistit možnosti a specifika využití těchto metod při práci s 5-7letými dětmi a nabídnout lekce dramatické výchovy. Práce ...
This thesis deals with the work with literary text by the help methods of dramatic education. The main aim is to find out possibilities and specifics for use these methods at work with 5-7 years old children and to offer ...
This thesis deals with the work with literary text by the help methods of dramatic education. The main aim is to find out possibilities and specifics for use these methods at work with 5-7 years old children and to offer ...
Dramatická výchova a literární příběh v mateřské škole - v díle Zdeňka Svěráka
Drama in education and literary story in a nursery school - in the works of Zdeněk Svěrák
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Ferklová, Alžběta
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 11. 01. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá možnostmi uplatnění díla Zdeňka Svěráka v dramatické výchově v mateřské škole. V teoretické části jsou shrnuty informace o životě a díle Zdeňka Svěráka a poznatky o možnostech využití literárního ...
This thesis deals with the possibilities of application of Zdenek Sverak's work in a kindergarten drama education. The theoretical section summarizes the information about the life and works of Zdenek Sverak and the findings ...
This thesis deals with the possibilities of application of Zdenek Sverak's work in a kindergarten drama education. The theoretical section summarizes the information about the life and works of Zdenek Sverak and the findings ...
Využití literárního textu v dramatickém projektu
Use of a literary text in the drama project
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Holemá, Irena
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 11. 06. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Title Use of a literary text in a dramatic project Summary The work deals in its theoretical part with definition of dramaturgy; means, approaches and methodology of creative dramaturgy. What is more, it deals with possibility ...
Název Využití literárního textu v dramatickém projektu Abstrakt Tato práce se ve své teoretické části zabývá vymezením pojmů dramatika, prostředky, techniky a metody tvořivé dramatiky. Dále pak možnostmi využití literárního ...
Název Využití literárního textu v dramatickém projektu Abstrakt Tato práce se ve své teoretické části zabývá vymezením pojmů dramatika, prostředky, techniky a metody tvořivé dramatiky. Dále pak možnostmi využití literárního ...
Názory rodičů, učitelů mateřských škol a pracovníků jeslí na možnost zařazení dvouletých dětí do mateřských škol
Parents', teachers' and day care center staff view on possibility of placing two-year-old children in nursery schools
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kropáčková, Jana
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 09. 01. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce s názvem "Názory rodičů, učitelů mateřských škol a personálu jeslí na možnost zařazení dvouletých dětí do mateřských škol" analyzuje specifika a problémy dnešních rodin s malými dětmi. Vymezuje pojem rané ...
1 ABSTRACT The diploma work titled "The parents', teachers' and day care center staff view on possibility of placing two-year-old children in nursery schools" analyzes the specifics and problems of today's families with ...
1 ABSTRACT The diploma work titled "The parents', teachers' and day care center staff view on possibility of placing two-year-old children in nursery schools" analyzes the specifics and problems of today's families with ...
Co tvoří obraz mateřské školy v očích rodičů
What forms the image of nursery school in the eyes of parents
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Opravilová, Eva
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 09. 01. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The choice of a nursery school is a first life step into the society. A daily schedule, age composition of educationalists, size of the facility or reachability from home are some of many criteria influencing parent's ...
Výběr mateřské školy rodiči ovlivňuje první životní krok dítěte do světa společnosti. Výběr je ovlivněn mnoha kritérii, podle kterých rodiče vybírají mateřskou školu. Dle programu, věkového složení pedagogického sboru, ...
Výběr mateřské školy rodiči ovlivňuje první životní krok dítěte do světa společnosti. Výběr je ovlivněn mnoha kritérii, podle kterých rodiče vybírají mateřskou školu. Dle programu, věkového složení pedagogického sboru, ...
Podpora morálního vývoje dítěte předškolního věku v mateřské škole
Supporting the moral development of pre-school aged[sic] children at nursery schools
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hejlová, Helena
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 11. 01. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem diplomové práce je popsat kompetence učitelky v podmínkách institucionální předškolní výchovy vedoucí k podpoře morálního rozvoje dítěte předškolního věku vzhledem k jeho psychickému vývoji a jeho utvořeném povědomí ...
The aim of my dissertation was to describe the responsibilities of teachers in institutional pre-school education and how they bolster the moral development of pre-school age children, which takes place in the context of ...
The aim of my dissertation was to describe the responsibilities of teachers in institutional pre-school education and how they bolster the moral development of pre-school age children, which takes place in the context of ...
Dramatická výchova v praxi fakultních mateřských škol
Drama in Education in the praxis of the fakulty nursery schools
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Svobodová, Radmila
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 14. 01. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá dramatickou výchovou v praxi fakultních mateřských škol v Praze. Práce se skládá ze dvou částí. Z teoretické, ve které se hovoří o specifikách dítěte předškolního věku, o dnešní mateřské škole a ...