Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 17
Inovativní přístupy ke kurikulu ČJ na 2. stupni ZŠ
Innovative Approaches to Czech Language Curriculum at Lower Secondary School
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Štěpáník, Stanislav
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 05. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The aim of the thesis Innovative Approaches to Czech Language Curriculum at Lower Secondary School was to discover whether any innovative approaches to subject Czech language at lower secondary schools were included in ...
Cílem této práce s názvem Inovativní přístupy ke kurikulu ČJ na 2. stupni ZŠ bylo zjistit, zda byly do školních vzdělávacích programů předmětu český jazyk na 2. stupni vybraných základních škol projektovány nějaké inovativní ...
Cílem této práce s názvem Inovativní přístupy ke kurikulu ČJ na 2. stupni ZŠ bylo zjistit, zda byly do školních vzdělávacích programů předmětu český jazyk na 2. stupni vybraných základních škol projektovány nějaké inovativní ...
Facebook a Instagram ve výuce mediální výchovy na II. stupni ZŠ
Facebook and Instagram in Media Education at the Lower Secondary School
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Holanová, Radka
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 04. 06. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce pojednává o tématu sociálních sítí a jejich využití v obsahu mediální výchovy na II. stupni základní školy. Pozornost je věnována dvěma sociálním sítím - Facebooku a Instagramu. Předkládaná práce je rozdělena ...
This diploma thesis focuses on social networks and their usage in media education at a lower secondary school. The thesis exclusively deals with Facebook and Instagram and is divided into two parts, the theoretical one and ...
This diploma thesis focuses on social networks and their usage in media education at a lower secondary school. The thesis exclusively deals with Facebook and Instagram and is divided into two parts, the theoretical one and ...
Prekoncept syntaktických vztahů koordinace, apozice a dominace u žáků ZŠ
Preconception of the Syntactic Relations of Coordination, Aposition and Dominance at Elementary School
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Štěpáník, Stanislav
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 10. 09. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem diplomové práce Reflexe prekonceptu syntaktických vztahů koordinace, apozice a dominace u žáků ZŠ je zjistit, jestli žáci 5., 6. a 7. ročníku základní školy rozliší syntaktické vztahy. Nejprve je v práci vymezena ...
The objective of the diploma thesis Preconception of the Syntactic Relations of Coordiantion, Aposition and Dominance at Elementary School is to discover whether pupils in the 5th , 6th and 7th grade of elementary school ...
The objective of the diploma thesis Preconception of the Syntactic Relations of Coordiantion, Aposition and Dominance at Elementary School is to discover whether pupils in the 5th , 6th and 7th grade of elementary school ...
Formy hodnocení a jejich využitelnost při práci s chybou v hodinách ČJ
Forms of evaluation and their efficiency while working with mistake in Czech lessons
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Staňková, Blanka
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 26. 05. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na analýzu využitelnosti různých forem hodnocení při práci s chybou žáků v hodinách českého jazyka. V teoretické části se hovoří o výhodách a nevýhodách různých forem hodnocení a o tom, jak různé ...
The thesis is focused on the serviceability analysis of the various evaluation forms regarding the work with mistake of pupils during the Czech language classes. The theoretical part of the thesis deals with the advantages ...
The thesis is focused on the serviceability analysis of the various evaluation forms regarding the work with mistake of pupils during the Czech language classes. The theoretical part of the thesis deals with the advantages ...
Reflexe prekonceptu přísudku v 6. ročníku ZŠ
Reflection of the Predicate Preconception in Studying Process in 6th Grade of Elementary School
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Štěpáník, Stanislav
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 23. 05. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem práce Reflexe prekonceptu přísudku v 6. ročníku ZŠ je postihnout, jakým způsobem žáci 6. ročníku přemýšlejí o větném členu přísudek. Práce tedy nejprve charakterizuje konstruktivismus, jakožto směr, který s prekoncepty ...
The objective of the thesis Reflection of the Predicate Preconception in Studying Process in 6th Grade of Elementary School is to ascertain how the 6th year pupils (aged 12-13 years) think about the predicate. The thesis ...
The objective of the thesis Reflection of the Predicate Preconception in Studying Process in 6th Grade of Elementary School is to ascertain how the 6th year pupils (aged 12-13 years) think about the predicate. The thesis ...
Výuka zdvořilosti na 2. stupni základní školy
Teaching politeness at 2nd grade of elementary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Chejnová, Pavla
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 21. 05. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Předkládaná diplomová práce se zabývá výukou zdvořilosti na druhém stupni základní školy. Na základě odborné literatury jsou v teoretické části práce vymezeny základní termíny jako pragmalingvistika, zdvořilostní princip, ...
This diploma thesis deals with the way to teach politeness in elementary schools. Based on the theoretical literature, in the first theoretical part on the background of the Czech language there are defined basic terms ...
This diploma thesis deals with the way to teach politeness in elementary schools. Based on the theoretical literature, in the first theoretical part on the background of the Czech language there are defined basic terms ...
Využití deskových her pro výuku českého jazyka na 1. stupni ZŠ
Using board games in the Czech language lessons in primary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Janovec, Ladislav
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 20. 05. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: My diploma thesis on the Using board games in the Czech language lesson in primary school is divided into two parts. The first part deals with theoretical starting points based on experiential and constructivist pedagogy. ...
Má diplomová práce na téma Využití deskových her pro výuku českého jazyka na 1. stupni ZŠ je rozdělena do dvou částí. První část se zabývá teoretickými východisky, která vychází ze zážitkové a konstruktivistické pedagogiky. ...
Má diplomová práce na téma Využití deskových her pro výuku českého jazyka na 1. stupni ZŠ je rozdělena do dvou částí. První část se zabývá teoretickými východisky, která vychází ze zážitkové a konstruktivistické pedagogiky. ...
Doplněk - komparace odborného a školského pojetí
Complement - The Comparison of Academic and School Conception
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Doležalová, Eliška
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 07. 09. 2023
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The master thesis "Complement - The Comparison of Academic and School Conception" examines the professional and school concepts of the often-discussed clause element - complement. The author compares selected linguistic ...
Diplomová práce Doplněk - komparace odborného a školského pojetí zkoumá odborné a školské pojetí často diskutovaného větného členu doplněk. Autor v práci porovnává vybrané lingvistické přístupy k doplňku, svou pozornost ...
Diplomová práce Doplněk - komparace odborného a školského pojetí zkoumá odborné a školské pojetí často diskutovaného větného členu doplněk. Autor v práci porovnává vybrané lingvistické přístupy k doplňku, svou pozornost ...
Zážitek ve výuce českého jazyka na 2. stupni ZŠ
Experience in teaching Czech language at lower-secondary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Štěpáník, Stanislav
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 07. 09. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce Zážitek ve výuce českého jazyka na 2. stupni ZŠ se zabývá možnostmi implementace zážitkových postupů do výuky českého jazyka a literatury. Práce se soustředí jednak na teoretické vymezení problematiky ...
The thesis Experience in teaching Czech language at lower-secondary school is focused on the implementation of experiential learning into the Czech language teaching. The thesis consists of two parts. The theoretical part ...
The thesis Experience in teaching Czech language at lower-secondary school is focused on the implementation of experiential learning into the Czech language teaching. The thesis consists of two parts. The theoretical part ...
Využití deskových her pro výuku českého jazyka na 1. stupni ZŠ
Using Board Games in the Czech Language Lessons in Primary School
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Janovec, Ladislav
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 18. 05. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The aim of my diploma thesis is to enrich the first stage with aids that can be used effectively in Czech language lessons, it will be possible to easily modify and use them across the first stage of basic education, at ...
Cílem mé diplomové práce je obohatit první stupeň o pomůcky, které bude možné efektivně využívat v hodinách českého jazyka, bude možné je snadno modifikovat a využívat napříč prvním stupněm základního vzdělávání, zároveň ...
Cílem mé diplomové práce je obohatit první stupeň o pomůcky, které bude možné efektivně využívat v hodinách českého jazyka, bude možné je snadno modifikovat a využívat napříč prvním stupněm základního vzdělávání, zároveň ...