Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 16
Use of Sociolect in Chaucer's Canterbury Tales
Užití sociolektu v Chaucerových Canterburských povídkách
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Matuchová, Klára
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 02. 06. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato diplomová práce se věnuje použití sociolektu v Chaucerových Canterburských povídkách. Cílem je najít a popsat spojitosti mezi jednotlivými postavami a jejich styly. Tento cíl vede k následující hypotéze: Chaucer popsal ...
This MA thesis deals with sociolect as it is used in Chaucer's Canterbury Tales. Thegoal of the thesis is to find and describe the connections between particular characters and their social profiles. This goal leads to the ...
This MA thesis deals with sociolect as it is used in Chaucer's Canterbury Tales. Thegoal of the thesis is to find and describe the connections between particular characters and their social profiles. This goal leads to the ...
Use of "Friends" series in teaching English on B2 level
Využití seriálu Přátelé ve výuce anglického jazyka na úrovni B2
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Žďárek, Karel
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 16. 09. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato práce se zabývá možnostmi využití seriálu Přátelé ve výuce žáků na úrovni B2, přičemž použití seriálu má přispívat k rozvoji lingvistických a komunikačních kompetencí studentů. Účelem práce bylo zjistit, zda je možné ...
This thesis deals with the possibilities of using television series `Friends' in teaching English on B2 level to further linguistic and communicative competences of the students. The purpose of this thesis was to find out, ...
This thesis deals with the possibilities of using television series `Friends' in teaching English on B2 level to further linguistic and communicative competences of the students. The purpose of this thesis was to find out, ...
English language teaching in Waldorf schools
Výuka angličtiny ve školách waldorfského typu
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hofmannová, Marie
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 12. 09. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This diploma thesis deals with the methodology of ELT in Waldorf lower secondary schools. The theoretical part focuses on the historical background and the philosophical premises of Waldorf pedagogy, as well as a general ...
Tato diplomová práce se zabývá didaktikou výuky angličtiny na 2. stupni waldorfských základních škol. Teoretická část nastiňuje historické okolnosti a filosofické základy, jakož i základní myšlenky waldorfského školství. ...
Tato diplomová práce se zabývá didaktikou výuky angličtiny na 2. stupni waldorfských základních škol. Teoretická část nastiňuje historické okolnosti a filosofické základy, jakož i základní myšlenky waldorfského školství. ...
Holden Caulfield as a liminal character
Holden Caulfield jako postava na prahu dvou etap lidského vývoje
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Ženíšek, Jakub
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 20. 06. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá postavou Holdena Caulfielda, hlavní postavu románu J.D. Salingera Kdo chytá v žitě, přičemž tohoto hlavního hrdinu vnímá jako člověka na prahu dvou etap lidského vývoje. Zaměřuje se na pojmy ...
This Diploma thesis deals with the character of Holden Caulfield, the main protagonist of J.D. Salinger's novel The Catcher in the Rye, identifying him as a liminal character. It is concerned with the term liminality and ...
This Diploma thesis deals with the character of Holden Caulfield, the main protagonist of J.D. Salinger's novel The Catcher in the Rye, identifying him as a liminal character. It is concerned with the term liminality and ...
Female Characters in Selected Novels of Charles Dickens
Ženské postavy ve vybraných románech Charlese Dickense
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Higgins, Bernadette
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 15. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This thesis deals with the topic of the female characters in selected novels of Charles Dickens. The theoretical part is focused on describing the characteristic features of the women in the Victorian period. The practical ...
Tato diplomová práce se zabývá tématem ženských postav ve vybraných románech Charlese Dickense. Teoretická část je zaměřena na popis charakteristických vlastností žen ve Viktoriánském období. Praktická část analyzuje ...
Tato diplomová práce se zabývá tématem ženských postav ve vybraných románech Charlese Dickense. Teoretická část je zaměřena na popis charakteristických vlastností žen ve Viktoriánském období. Praktická část analyzuje ...
Voice of a Woman in Three Versions of Pygmalion: Sociolinguistic Analysis
Hlas ženy ve třech verzích Pygmalionu: sociolingvistická analýza
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Matuchová, Klára
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 15. 09. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato diplomová práce je sociolingvistickou analýzou jazyka žen v divadelní hře, muzikálu a filmu. V teoretické části se uvádí odborná literatura a dále se podle současných výzkumů dopodrobna popisuje vliv genderu, sociální ...
This diploma thesis focuses on the sociolinguistic analysis of the language of female characters in a play, musical and film. The theoretical part summarizes sociolinguistic literature and it also scrutinizes the current ...
This diploma thesis focuses on the sociolinguistic analysis of the language of female characters in a play, musical and film. The theoretical part summarizes sociolinguistic literature and it also scrutinizes the current ...
Reflective skills of trainee teachers of English language during their teaching practice: Case study
Reflektivní schopnosti praktikantů pedagogické fakulty oboru angličtina během oborové pedagogické praxe: Případová studie
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Žďárek, Karel
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 12. 09. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá schopnostmi studentů pedagogické fakulty univerzity Karlovy v Praze oboru angličtina reflektovat během oborové pedagogické praxe. Teoretická část pojednává o reflektivním modelu vzdělávání ...
This thesis examines the reflection skills of student English teachers at the Faculty of Education at Charles University in Prague during their teaching practice. The theoretical part introduces the reflective teaching ...
This thesis examines the reflection skills of student English teachers at the Faculty of Education at Charles University in Prague during their teaching practice. The theoretical part introduces the reflective teaching ...
Using Music in Teaching English
Využití hudby ve výuce anglického jazyka
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dvořák, Bohuslav
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 13. 09. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato diplomová práce se zaměřuje na využití hudby (primárně písní) ve výuce angličtiny jako cizího jazyka. Teoretická část se zabývá různými aspekty prospěšnosti hudby. První kapitola pojednává o disciplíně muzikoterapie, ...
This diploma thesis focuses on using music (primarily songs) in teaching English as a foreign language. The theoretical part deals with different aspects of the benefits of music. The first chapter covers the discipline ...
This diploma thesis focuses on using music (primarily songs) in teaching English as a foreign language. The theoretical part deals with different aspects of the benefits of music. The first chapter covers the discipline ...
Influences on the 21st century English-written dystopian literature
Vlivy na vývoj anglicky psané dystopie ve 21. století
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Chalupský, Petr
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 14. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: 1 ABSTRACT The aim of this thesis is to describe, analyze and explain major influences on the development of dystopian literature of the 21st century written in English. Those influences are described and illustrated on ...
Tato práce se zabývá popisem, rozborem a vysvětlením nejzásadnějších vlivů na vývoj anglicky psané dystopické literatury 21. století. Tyto vlivy jsou popsány a demonstrovány na vybraných dílech, konkrétně na románu Oryx ...
Tato práce se zabývá popisem, rozborem a vysvětlením nejzásadnějších vlivů na vývoj anglicky psané dystopické literatury 21. století. Tyto vlivy jsou popsány a demonstrovány na vybraných dílech, konkrétně na románu Oryx ...
Critical analysis of the Czech translations of Lewis': The Chronicles of Narnia: The Lion, the Witch and the Wardrobe
Kritický rozbor českých překladů románu od C. S. Lewise: The Chronicles of Narnia: The Lion, the Witch and the Wardrobe
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Ženíšek, Jakub
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 02. 06. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato magisterská práce se zabývá porovnáním dvou překladů románu Letopisy Narnie: Lev, čarodějnice a skříň od C. S. Lewise. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. První část se soustředí na životopis spisovatelův ...
This MA thesis is concerned with the comparison of two Czech translations of C. S. Lewis' novel The Chronicles of Narnia: The Lion, the Witch and the Wardrobe. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. ...
This MA thesis is concerned with the comparison of two Czech translations of C. S. Lewis' novel The Chronicles of Narnia: The Lion, the Witch and the Wardrobe. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. ...