Hledat
Zobrazují se záznamy 1-9 z 9
Simultánní a sekvenční osvojování si druhého jazyka v rané fázi (německý jazyk)
Simultaneous and sequential adoption of another language in the early phase (german language)
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Švermová, Dagmar
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 10. 09. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Title: Simultaneous and sequential adoption of another language in the early phase (german language) Author: Mgr. et Bc. Jana Ramešová Department: Department of German Studies Supervisor: PaedDr. Dagmar Švermová Abstract ...
Název práce: Simultánní a sekvenční osvojování si druhého jazyka v rané fázi (německý jazyk) Autor: Mgr. et Bc. Jana Ramešová Katedra: Katedra germanistiky Vedoucí rigorózní práce: PaedDr. Dagmar Švermová, katedra germanistiky ...
Název práce: Simultánní a sekvenční osvojování si druhého jazyka v rané fázi (německý jazyk) Autor: Mgr. et Bc. Jana Ramešová Katedra: Katedra germanistiky Vedoucí rigorózní práce: PaedDr. Dagmar Švermová, katedra germanistiky ...
Argumentieren und Debattieren als Mittel der Entwicklung der kommunikativen Kompetenz
Argumentation and debate as effective means of developing communicative competence
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 05. 02. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Předkládaná rigorózní práce se zabývá tématem argumentace a debatování ve výuce němčiny jako cizího jazyka na středních školách a gymnáziích. Ve své teoretické části zkoumá pomocí dotazníkové metody a metody osobních ...
The presented rigorous thesis deals with the topic of argumentation and debate in the teaching of German as a foreign language in high schools and gymnasiums. In its theoretical part, it examines the attitude of Czech ...
The presented rigorous thesis deals with the topic of argumentation and debate in the teaching of German as a foreign language in high schools and gymnasiums. In its theoretical part, it examines the attitude of Czech ...
Jazykové vzdělávání pro konkurenceschopnost absolventů ŠAVŠ - tvorba výukových modulů v německém jazyce s ohledem na soudobé trendy ve výuce odborného cizího jazyka
Language learning for SAVS graduates competitiveness - creation of educational modules of German according to contemporary trends in the teaching of professional foreign language
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Švermová, Dagmar
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 09. 09. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The aim of this thesis is the testing of a new conceptual approach to the teaching of the technical German language in practice to the students of technical German at SAU (Skoda Auto University). The goal of the introductory ...
Primárním záměrem této rigorózní práce bylo na základě studia odborné literatury a vlastních praktických zkušeností vypracovat nejefektivnější model výuky odborného cizího jazyka a jeho funkční uplatnění ve výuce. Součástí ...
Primárním záměrem této rigorózní práce bylo na základě studia odborné literatury a vlastních praktických zkušeností vypracovat nejefektivnější model výuky odborného cizího jazyka a jeho funkční uplatnění ve výuce. Součástí ...
Využití písně v hodinách německého jazyka jako prostředku k rozvoji komunikační kompetence
The use of music in German lessons as a means of developing communicative competence
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 06. 03. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: ráce se zabývá problematikou využití písní ve výuce německého jazyka. Jejím cílem je přispět k řešení problematiky využití písní ve výuce němčiny jako druhého cizího jazyka. Teoretické východisko představuje popis postavení ...
This diploma thesis is focused on the issue of using songs in German language teaching. Its aim is to contribute to tackling the issue of using songs in lessons of the German language as a second foreign language. The ...
This diploma thesis is focused on the issue of using songs in German language teaching. Its aim is to contribute to tackling the issue of using songs in lessons of the German language as a second foreign language. The ...
Analýza učebnicových souborů německého jazyka pro 2. st. ZŠ od devadesátých let do současnosti z hlediska historického vývoje zprostředkování reálií
Analysis of German textbook materials for lower - secondary schools from 90s up to now focusing on the development of composing realia
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 28. 02. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This thesis is concerned with the analysis of sets of German language textbooks intended for the second grade of elementary school dating from the nineties until now from the point of view of the historical development of ...
Diplomová práce se zabývá analýzou učebnicových souborů německého jazyka pro 2. st. ZŠ od devadesátých let do současnosti z hlediska historického vývoje zprostředkování reálií. Teoretická část objasňuje pojmy podstatné pro ...
Diplomová práce se zabývá analýzou učebnicových souborů německého jazyka pro 2. st. ZŠ od devadesátých let do současnosti z hlediska historického vývoje zprostředkování reálií. Teoretická část objasňuje pojmy podstatné pro ...
Relativní časy v českých a německých větách obsahových z konfrontačního hlediska
Relative tenses in Czech and German content clauses from the confrontational point of view
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2006
Datum obhajoby: 06. 09. 2006
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je pojednání o relativních časech ve vedlejších větách obsahových v češtině a v němčině a následné srovnání dané problematiky v obou jazycích. V první kapitole se budu zabývat relativními časy v ...
In meiner Diplomarbeit habe ich mich mit den relativen Zeiten in den tschechischen und deutschen Inhaltssätzen aus kontrastiver Sicht beschäftigt. Im ersten Kapitel wurden die relativen Zeiten im Tschechischen, im zweiten ...
In meiner Diplomarbeit habe ich mich mit den relativen Zeiten in den tschechischen und deutschen Inhaltssätzen aus kontrastiver Sicht beschäftigt. Im ersten Kapitel wurden die relativen Zeiten im Tschechischen, im zweiten ...
Proporcionalita čtyř dovedností ve výuce německého jazyka v sekundárním vzdělávání
Proportion of four skills in lessons of German Language on secondary level
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 15. 09. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: PROPORCIONALITA ČTYŘ ŘEČOVÝCH DOVEDNOSTÍ VE VÝUCE NĚMČINY JAKO CIZÍHO JAZYKA (S DŮRAZEM NA POSTAVENÍ DOVEDNOSTI POSLECHU S POROZUMĚNÍM) THE PROPORTIONALITY OF FOUR LANGUAGE SKILLS IN TEACHING GERMAN AS A FOREIGN LANGUAGE. ...
- 2 - KARLOVA UNIVERZITA PEDAGOGICKÁ FAKULTA KATEDRA NĚMECKÉHO JAZYKA PROPORCIONALITA ČTYŘ DOVEDNOSTÍ VE VÝUCE NĚMČINY JAKO CIZÍHO JAZYKA (S DŮRAZEM NA POSTAVENÍ POSLECHU S POROZUMĚNÍM) PROPORTIONALITY OF THE FOUR TARGET ...
- 2 - KARLOVA UNIVERZITA PEDAGOGICKÁ FAKULTA KATEDRA NĚMECKÉHO JAZYKA PROPORCIONALITA ČTYŘ DOVEDNOSTÍ VE VÝUCE NĚMČINY JAKO CIZÍHO JAZYKA (S DŮRAZEM NA POSTAVENÍ POSLECHU S POROZUMĚNÍM) PROPORTIONALITY OF THE FOUR TARGET ...
Možnosti využití prvků projektového vyučování v hodinách německého jazyka na gymnáziích v České republice
Possibilities of Using Some Elements of Project-based Learning in German Lessons in Secondary Schools in the Czech Republic
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 01. 10. 2008
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Projektová metoda není metodou neznámou. Již od dob J. A. Komenského, v jehož díle se některé z jejích obecných principů také objevují, zaujímá mezi jinými metodami své právoplatné místo. Z nejnovějších vědeckých pohledů ...
The project method is not an unknown method. Since the time of Jan Amos Komenský, in whose work some of its universal principles also appeared, it has occupied its rightful place among other methods. From the latest ...
The project method is not an unknown method. Since the time of Jan Amos Komenský, in whose work some of its universal principles also appeared, it has occupied its rightful place among other methods. From the latest ...
Trilingvismus v Lucembursku a jeho odraz v tamější společnosti a ve školství
Trilingualism in Luxembourg and its Reflection in the Local Society and in Education
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 05. 02. 2008
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato diplomová práce zkoumá jazykovou situaci v Lucembursku a její odraz v lucemburské společnosti a ve školství. Jazykovou situaci a praxi v Luxembursku lze charakterizovat jako společenský trilingvismus, který s sebou ...
Tato diplomová práce zkoumá jazykovou situaci v Lucembursku a její odraz v lucemburské spolecnosti a ve školství. Jazykovou situaci a praxi v Luxembursku lze charakterizovat jako spolecenský trilingvismus, který s sebou ...
Tato diplomová práce zkoumá jazykovou situaci v Lucembursku a její odraz v lucemburské spolecnosti a ve školství. Jazykovou situaci a praxi v Luxembursku lze charakterizovat jako spolecenský trilingvismus, který s sebou ...