Zobrazit minimální záznam

Brand building in art: Case study Damien Hirst
dc.contributor.advisorJežková, Tereza
dc.creatorMai, Binh Thanh
dc.date.accessioned2023-11-06T16:37:12Z
dc.date.available2023-11-06T16:37:12Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/184978
dc.description.abstractBudování značky v umění: Případová studie Damien Hirst Bakalářská práce Autor práce: Binh Thanh Mai Studijní program: Mediální a komunikační studia Vedoucí práce: Mgr. Tereza Ježková, Ph.D. Rok obhajoby: 2023 Abstract This bachelor's thesis explores the phenomenon of personal branding and its application in the art industry, specifically focusing on Damien Hirst's personal brand. The theoretical section defines terms related to the practical part of the work, describing the branding mechanism and the process of creating personal brands in the world of art. Additionally, the most prominent branded galleries, museums, and auction houses are identified. The second section of the thesis conducts a content analysis of various information sources detailing Hirst's life, personality, and work, with the objective of describing the perception and development of the artist's personal brand. The study highlights Hirst's ability to leverage opportunities for building his brand, thanks to his understanding of the art market and consumer society. Hirst also recognized the importance of self-promotion through the media, which he frequently utilized to enhance his brand. Furthermore, the work examines Hirst's role as a brand manager who aimed to shock and attract attention. The thesis seeks to provide insights into the...en_US
dc.description.abstract1 Budování značky v umění: Případová studie Damien Hirst Bakalářská práce Autor práce: Binh Thanh Mai Studijní program: Mediální a komunikační studia Vedoucí práce: Mgr. Tereza Ježková, Ph.D. Rok obhajoby: 2023 2 Abstrakt Tato bakalářská práce se věnuje fenoménu brandingu a jeho využití v uměleckém sektoru, a to konkrétně na osobní značce Damiena Hirsta. V teoretické části je kromě definic pojmů souvisejících s praktickou částí práce také popsán brandingový mechanismus a postup tvorby osobní značky ve světě umění. Dále jsou identifikovány největší značkové galerie, muzea a aukční síně. Praktická část práce je zaměřena na obsahovou analýzu širokého spektra informačních zdrojů, které popisují Hirstův život, osobnost a dílo, jejímž cílem je popsat vnímání a budování umělcovy osobní značky. Z práce vyplývá, že Hirst uměl využít příležitosti pro budování své značky, a to díky svému porozumění uměleckému trhu a konzumní společnosti. Také si uvědomoval nutnost sebepropagace skrze média, která často využíval pro budování své značky. Práce dále rozebírá Hirstovu roli jako brand manažera s cílem šokovat a přitahovat pozornost. Cílem práce je poskytnout vhled do role brandingu ve světě současného umění a přispět k pochopení toho, jak mohou umělci využít svou osobní značku k dosažení úspěchu a uznání.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectDamien Hirstcs_CZ
dc.subjectuměnícs_CZ
dc.subjectart marketingcs_CZ
dc.subjectumělecký trhcs_CZ
dc.subjectbrandingcs_CZ
dc.subjectDamien Hirsten_US
dc.subjectarten_US
dc.subjectart marketingen_US
dc.subjectart marketen_US
dc.subjectbrandingen_US
dc.titleBudování značky v umění: Případová studie Damien Hirstcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2023
dcterms.dateAccepted2023-09-11
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId260529
dc.title.translatedBrand building in art: Case study Damien Hirsten_US
dc.contributor.refereeKonrádová, Marcela
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.cs1 Budování značky v umění: Případová studie Damien Hirst Bakalářská práce Autor práce: Binh Thanh Mai Studijní program: Mediální a komunikační studia Vedoucí práce: Mgr. Tereza Ježková, Ph.D. Rok obhajoby: 2023 2 Abstrakt Tato bakalářská práce se věnuje fenoménu brandingu a jeho využití v uměleckém sektoru, a to konkrétně na osobní značce Damiena Hirsta. V teoretické části je kromě definic pojmů souvisejících s praktickou částí práce také popsán brandingový mechanismus a postup tvorby osobní značky ve světě umění. Dále jsou identifikovány největší značkové galerie, muzea a aukční síně. Praktická část práce je zaměřena na obsahovou analýzu širokého spektra informačních zdrojů, které popisují Hirstův život, osobnost a dílo, jejímž cílem je popsat vnímání a budování umělcovy osobní značky. Z práce vyplývá, že Hirst uměl využít příležitosti pro budování své značky, a to díky svému porozumění uměleckému trhu a konzumní společnosti. Také si uvědomoval nutnost sebepropagace skrze média, která často využíval pro budování své značky. Práce dále rozebírá Hirstovu roli jako brand manažera s cílem šokovat a přitahovat pozornost. Cílem práce je poskytnout vhled do role brandingu ve světě současného umění a přispět k pochopení toho, jak mohou umělci využít svou osobní značku k dosažení úspěchu a uznání.cs_CZ
uk.abstract.enBudování značky v umění: Případová studie Damien Hirst Bakalářská práce Autor práce: Binh Thanh Mai Studijní program: Mediální a komunikační studia Vedoucí práce: Mgr. Tereza Ježková, Ph.D. Rok obhajoby: 2023 Abstract This bachelor's thesis explores the phenomenon of personal branding and its application in the art industry, specifically focusing on Damien Hirst's personal brand. The theoretical section defines terms related to the practical part of the work, describing the branding mechanism and the process of creating personal brands in the world of art. Additionally, the most prominent branded galleries, museums, and auction houses are identified. The second section of the thesis conducts a content analysis of various information sources detailing Hirst's life, personality, and work, with the objective of describing the perception and development of the artist's personal brand. The study highlights Hirst's ability to leverage opportunities for building his brand, thanks to his understanding of the art market and consumer society. Hirst also recognized the importance of self-promotion through the media, which he frequently utilized to enhance his brand. Furthermore, the work examines Hirst's role as a brand manager who aimed to shock and attract attention. The thesis seeks to provide insights into the...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.codeC
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV