Postoj generace Z k influencer marketingu na Instagram
Attitude of generation Z towards influencer marketing on Instagram
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/174213Identifikátory
SIS: 238885
Kolekce
- Kvalifikační práce [17588]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Schneiderová, Soňa
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Komunikační studia se specializací Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
16. 6. 2022
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Influencer, influencer marketing, Instagram, sociální sítě, generace ZKlíčová slova (anglicky)
Influencer, influencer marketing, Instagram, social networks, Generation ZTato bakalářská práce pojednává o fenoménu influencerů na sociálních sítích a jejich využití v rámci marketingové komunikace. Práce si klade za cíl zjistit postoj generace Z k influencer marketingu na sociální síti Instagram. V teoretické části práce jsou nejdříve vymezeny pojmy influencer a influencer marketing. Následují výhody, rizika, cena a možnosti spolupráce s influencery. Práce dále nastiňuje charakteristiku ideálního influencera a pro influencer marketing vymezuje legislativní a etický rámec. V praktické části práce jsou zpracovány hloubkové rozhovory se zástupci generace Z, které odkrývají, jak generace Z sponzorovaný obsah na Instagramu vnímá.
This bachelor thesis focuses on the phenomenon of influencers on social media and their use as part of marketing communication. The purpose of this thesis is to explore the attitude of Generation Z towards influencer marketing on Instagram. Theoretical part of this thesis defines the terms influencer and influencer marketing. It discusses the benefits, risks, costs and options of collaborating with influencers. It also offers an overwiev of qualities that influencers should possess and presents the legislative and ethical framework for influencer marketing in Czech Republic. The second part of this thesis collecst information from in- depth interviewes with representatives of Generation Z and shows how they perceive influencer marketing on Instagram.
Citace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Vliv influencerů na své publikum se zaměřením na generaci 30+
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOMachová, Kateřina (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2022)Datum obhajoby: 4. 2. 2022This diploma thesis deals with the impact of influencers on their users among the age group of 30-89 years old, describes the field of influencing and its associated areas. It explains the engagement of these influential ... -
Vizuální analýza reklamních kampaní v rámci influencer marketingu na Instagramu
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOMatějková, Agáta (Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií, 2022)Datum obhajoby: 9. 2. 2022 -
Právní aspekty spolupráce influencerů se zadavateli reklamy
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOHavránková, Anna (Univerzita Karlova, Právnická fakulta, 2022)Datum obhajoby: 23. 9. 2022Legal aspects of cooperation of influencers with advertisers Abstract The diploma thesis deals with the legal aspects of cooperation of influencers with advertisers. These entrepreneurs connect with influencers who are ...