Fenomén influencer marketingu: Content Houses
New phenomenon in influencer marketing: Content Houses
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/174129Identifikátory
SIS: 238890
Kolekce
- Kvalifikační práce [18073]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Schneiderová, Soňa
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Komunikační studia se specializací Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
16. 6. 2022
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
content houses, influencer, influencer marketing, sociální sítěKlíčová slova (anglicky)
content houses, influencer, influencer marketing, social mediaCitace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Vliv influencerů na své publikum se zaměřením na generaci 30+
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOMachová, Kateřina (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2022)Datum obhajoby: 4. 2. 2022This diploma thesis deals with the impact of influencers on their users among the age group of 30-89 years old, describes the field of influencing and its associated areas. It explains the engagement of these influential ... -
Vizuální analýza reklamních kampaní v rámci influencer marketingu na Instagramu
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOMatějková, Agáta (Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií, 2022)Datum obhajoby: 9. 2. 2022 -
Právní aspekty spolupráce influencerů se zadavateli reklamy
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOHavránková, Anna (Univerzita Karlova, Právnická fakulta, 2022)Datum obhajoby: 23. 9. 2022Legal aspects of cooperation of influencers with advertisers Abstract The diploma thesis deals with the legal aspects of cooperation of influencers with advertisers. These entrepreneurs connect with influencers who are ...