Show simple item record

New phenomenon in influencer marketing: Content Houses
dc.contributor.advisorJežková, Tereza
dc.creatorVítová, Lucía
dc.date.accessioned2022-07-25T12:36:36Z
dc.date.available2022-07-25T12:36:36Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/174129
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectcontent housescs_CZ
dc.subjectinfluencercs_CZ
dc.subjectinfluencer marketingcs_CZ
dc.subjectsociální sítěcs_CZ
dc.subjectcontent housesen_US
dc.subjectinfluenceren_US
dc.subjectinfluencer marketingen_US
dc.subjectsocial mediaen_US
dc.titleFenomén influencer marketingu: Content Housescs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2022
dcterms.dateAccepted2022-06-16
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId238890
dc.title.translatedNew phenomenon in influencer marketing: Content Housesen_US
dc.contributor.refereeSchneiderová, Soňa
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineKomunikační studia se specializací Marketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineCommunication Studies with specialisation in Marketingová komunikace a public relationsen_US
thesis.degree.programCommunication Studiesen_US
thesis.degree.programKomunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csKomunikační studia se specializací Marketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enCommunication Studies with specialisation in Marketingová komunikace a public relationsen_US
uk.degree-program.csKomunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enCommunication Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.codeD
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2025 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV