Creati - Game Development Platform
Creati - platforma pro vývoj her
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/152503Identifikátory
SIS: 216334
Kolekce
- Kvalifikační práce [11217]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Bednárek, David
Fakulta / součást
Matematicko-fyzikální fakulta
Obor
Obecná informatika
Katedra / ústav / klinika
Katedra distribuovaných a spolehlivých systémů
Datum obhajoby
10. 9. 2021
Nakladatel
Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultaJazyk
Angličtina
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
Herní Engine 3D Rendering DirectX .NETKlíčová slova (anglicky)
Game Engine 3D Rendering DirectX .NETCílem této práce je vytvořit herní engine založený na entity-component systému. Tento herní engine by měl zahrnovat editor, který umožní vývojářům vytvořit své vlastní kompnenty, spojit různé assety s těmito komponenty, vytvořit z těchto komponent svět, a mít ho vizualizován v editor. Editor také poskytne nástroje pro real-time debugging. V základu by měl tento herní engine obsahovat grafický systém, input systémm, jednoduchý fyzikální systém, a systém na tvorbu uživatelského rozhraní. Jako poslední krok by měl herní engine podporovat exportování našeho projektu jako samostatné hry.
The goal of the thesis is to create a game engine based on entity component system. The game engine should include editor, which would allow developers to create their own components, link custom assets to these components, create world from these components, and have them visualized in the editor. Editor will also provide tools for real-time debugging. By default the engine should contain graphics system, input system, simple physics system, and user interface system. As a final step the engine should support exporting the project as a standalone game.