Zobrazit minimální záznam

Perception of the TikTok platform by children born between 2003-2006
dc.contributor.advisorRosenfeldová, Jana
dc.creatorNavrátilová, Tereza
dc.date.accessioned2021-07-07T10:09:09Z
dc.date.available2021-07-07T10:09:09Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/126899
dc.description.abstractTato bakalářská práce se věnuje sociální sítí TikTok a jejímu vnímání dětmi narozenými mezi léty 2003-2006, konkrétně tomu, jakou roli hraje TikTok v jejich životě, jakým způsobem ho využívají a jejich obsahovým preferencím na této platformě. Teoretická část práce popisuje platformu TikTok, její vznik, vývoj, typické uživatele a algoritmus. Dále definuje psychologický profil adolescentů a popisuje jejich chování na sociálních sítích. V praktické části byl proveden kvalitativní výzkum formou rozhovorů, který zjišťoval, jak respondenti TikTok vnímají a jak ho používají. Mezi respondenty byli zařazeni aktivní uživatelé této sociální sítě. Na závěr dochází k diskuzi výsledků a popsání způsobu, jakým na základě získaných poznatků nejlépe cílit reklamu na TikToku na zkoumanou věkovou skupinu.cs_CZ
dc.description.abstractThis bachelor's thesis deals with the social network TikTok and its perception by children born between 2003 and 2006, specifically what role TikTok plays in their lives, how they use it and their content preferences on this platform. The theoretical part describes the TikTok platform, its origin, development, typical users and algorithm. It also defines psychological profile of adolescents and describes their behavior on social networks. In the practical part, a qualitative research was conducted in a form of interviews, which found out how respondents perceive TikTok and how they use it. The respondents were active users of this social network. Finally, the results are being discused, which is followed by a description of how to successfuly target advertisement on TikTok on researched age group based on the results of the survey.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectsociální sítěcs_CZ
dc.subjectTikTokcs_CZ
dc.subjectreklama na sociálních sítíchcs_CZ
dc.subjectadolescentics_CZ
dc.subjectdětics_CZ
dc.subjectsocial mediaen_US
dc.subjectTikToken_US
dc.subjectsocial media advertisingen_US
dc.subjectadolescentsen_US
dc.subjectchildrenen_US
dc.titleVnímání platformy TikTok dětmi narozenými mezi léty 2003-2006cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2021
dcterms.dateAccepted2021-06-16
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId229387
dc.title.translatedPerception of the TikTok platform by children born between 2003-2006en_US
dc.contributor.refereeJežková, Tereza
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce se věnuje sociální sítí TikTok a jejímu vnímání dětmi narozenými mezi léty 2003-2006, konkrétně tomu, jakou roli hraje TikTok v jejich životě, jakým způsobem ho využívají a jejich obsahovým preferencím na této platformě. Teoretická část práce popisuje platformu TikTok, její vznik, vývoj, typické uživatele a algoritmus. Dále definuje psychologický profil adolescentů a popisuje jejich chování na sociálních sítích. V praktické části byl proveden kvalitativní výzkum formou rozhovorů, který zjišťoval, jak respondenti TikTok vnímají a jak ho používají. Mezi respondenty byli zařazeni aktivní uživatelé této sociální sítě. Na závěr dochází k diskuzi výsledků a popsání způsobu, jakým na základě získaných poznatků nejlépe cílit reklamu na TikToku na zkoumanou věkovou skupinu.cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor's thesis deals with the social network TikTok and its perception by children born between 2003 and 2006, specifically what role TikTok plays in their lives, how they use it and their content preferences on this platform. The theoretical part describes the TikTok platform, its origin, development, typical users and algorithm. It also defines psychological profile of adolescents and describes their behavior on social networks. In the practical part, a qualitative research was conducted in a form of interviews, which found out how respondents perceive TikTok and how they use it. The respondents were active users of this social network. Finally, the results are being discused, which is followed by a description of how to successfuly target advertisement on TikTok on researched age group based on the results of the survey.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.codeB
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV