Zobrazit minimální záznam

Research of service quality of selected fitness center
dc.contributor.advisorPecinová, Markéta
dc.creatorŠebek, Roman
dc.date.accessioned2021-03-24T22:00:48Z
dc.date.available2021-03-24T22:00:48Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/120397
dc.description.abstractNázev: Výzkum kvality služeb vybraného fitness centra Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je identifikovat problematické oblasti poskytovaných služeb vybraného fitness centra a formulovat konkrétní návrhy a doporučení pro vedení organizace vedoucích ke zlepšení zákaznických služeb. Metody: Pro výzkum kvality služeb ve vybraném fitness centru bylo využito modifikovaného SERVQUAL dotazníku pro sportovní služby v České republice. Tento dotazník porovnává očekávanou kvalitu služeb ve vynikajícím fitness centru se skutečně vnímanou kvalitou služeb ve vybraném fitness centru. Sběr dat probíhal v období od února 2020 do března 2020. . Výsledky: Na základě analýzy kvality služeb se jeví nabízená kvalita služeb fitness centra na vcelku vysoké úrovni. Výzkum však objevil i určité nedostatky u jednotlivých indikátorů a objevil prostor pro zlepšení. Dle zjištěných nedostatků bylo fitness centru navrženy doporučení a další kroky, které by měly přispět k ještě kvalitnějším službám. Klíčová slova: sport, fitness, služby, marketingový mix, kvalita, SERVQUALcs_CZ
dc.description.abstractTitle: Research of service quality of selected fitness center Objectives: The main goal of this thesis is to identify the problematic areas of services provided by the selected fitness center and define specific proposals and recommendations for the management of the organization leading to the improvement of customer service. Methods: Research service quality of selected fitness center was used the modificated SERVQUAL questionnaire for sport services in Czech republic. This questionnaire compares the expected quality of services in an excellent fitness center to the actually perceived service quality in the selected club. The data collection took place in the period from February 2020 to March 2020. Results: Based on the analysis of the service quality, it seems that the offered quality of fitness centre services is at a relatively high level. However, the research also identified some shortcomings in the individual indicators and found room for improvement. According to the identified shortcomings, recommendations and other steps were proposed to the fitness centre, which should contribute to even better services. Keywords: sport, fitness, services, marketing mix, quality, SERVQUALen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectsporten_US
dc.subjectfitnessen_US
dc.subjectservicesen_US
dc.subjectmarketing mixen_US
dc.subjectqualityen_US
dc.subjectSERVQUALen_US
dc.subjectsportcs_CZ
dc.subjectfitnesscs_CZ
dc.subjectslužbycs_CZ
dc.subjectmarketingový mixcs_CZ
dc.subjectkvalitacs_CZ
dc.subjectSERVQUALcs_CZ
dc.titleVýzkum kvality služeb vybraného fitness centracs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2020
dcterms.dateAccepted2020-09-02
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId221440
dc.title.translatedResearch of service quality of selected fitness centeren_US
dc.contributor.refereeJanák, Vladimír
dc.identifier.aleph002381278
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Výzkum kvality služeb vybraného fitness centra Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je identifikovat problematické oblasti poskytovaných služeb vybraného fitness centra a formulovat konkrétní návrhy a doporučení pro vedení organizace vedoucích ke zlepšení zákaznických služeb. Metody: Pro výzkum kvality služeb ve vybraném fitness centru bylo využito modifikovaného SERVQUAL dotazníku pro sportovní služby v České republice. Tento dotazník porovnává očekávanou kvalitu služeb ve vynikajícím fitness centru se skutečně vnímanou kvalitou služeb ve vybraném fitness centru. Sběr dat probíhal v období od února 2020 do března 2020. . Výsledky: Na základě analýzy kvality služeb se jeví nabízená kvalita služeb fitness centra na vcelku vysoké úrovni. Výzkum však objevil i určité nedostatky u jednotlivých indikátorů a objevil prostor pro zlepšení. Dle zjištěných nedostatků bylo fitness centru navrženy doporučení a další kroky, které by měly přispět k ještě kvalitnějším službám. Klíčová slova: sport, fitness, služby, marketingový mix, kvalita, SERVQUALcs_CZ
uk.abstract.enTitle: Research of service quality of selected fitness center Objectives: The main goal of this thesis is to identify the problematic areas of services provided by the selected fitness center and define specific proposals and recommendations for the management of the organization leading to the improvement of customer service. Methods: Research service quality of selected fitness center was used the modificated SERVQUAL questionnaire for sport services in Czech republic. This questionnaire compares the expected quality of services in an excellent fitness center to the actually perceived service quality in the selected club. The data collection took place in the period from February 2020 to March 2020. Results: Based on the analysis of the service quality, it seems that the offered quality of fitness centre services is at a relatively high level. However, the research also identified some shortcomings in the individual indicators and found room for improvement. According to the identified shortcomings, recommendations and other steps were proposed to the fitness centre, which should contribute to even better services. Keywords: sport, fitness, services, marketing mix, quality, SERVQUALen_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
thesis.grade.code2
dc.contributor.consultantRuda, Tomáš
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO
dc.identifier.lisID990023812780106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV