Umění na Žižkově: analýza marketingové komunikace vybraných žižkovských galerií
Art in Žižkov: analysis of marketing communication of selected Žižkov galleries
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/118635Identifikátory
SIS: 215502
Kolekce
- Kvalifikační práce [17123]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Klimeš, David
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
24. 6. 2020
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
art marketing, galerie 35m2, hunt kastner, Lucie Drdova Gallery, marketing galerií, marketing, privátní galerieKlíčová slova (anglicky)
art marketing, gallery 35m2, hunt kastner, Lucie Drdova Gallery, gallery marketing, marketing, private galleriesBakalářská práce Umění na Žižkově: analýza marketingové komunikace vybraných žižkovských galerií se věnuje popisu a zhodnocení marketingových aktivit v galerijním prostředí. Teoretická část obsahuje ucelenou deskripci art marketingu s důrazem na marketing galerií a výtvarného umění, včetně historie tohoto oboru, kontextu marketingu umění v komerční sféře a představení jednotlivých nástrojů a technik používaných k dosažení stanovených cílů. Praktická část je zaměřena na popis historie a současného fungování zvolených žižkovských galerií. Dále obsahuje rozbor konkrétních marketingových nástrojů a procesů, díky nimž se tyto galerie staly v kontextu českého prostředí úspěšnými. Závěr nabízí návrhy na možné zlepšení slabých aspektů marketingu těchto institucí a představuje aktuální trendy vhodné k implementaci do popisovaného prostředí.
The bachelor thesis Art in Žižkov: analysis of marketing communication of selected Žižkov galleries focuses on description and evaluation of marketing activities in the art field. The theoretical part consists of a comprehensive description of art marketing with its use in the market of fine arts, including the history of this subject, the context of art in the commercial sphere and the introduction of art marketing tools and techniques used for achieving business goals. The practical part focuses on the description of the history and current functioning of selected Žižkov galleries. This part includes an analysis of specific marketing tools and processes that have made these galleries successful in the context of the Czech environment. The conclusion includes suggestions for possible improvement of marketing of these institutions and presents latest trends in art galleries market.
Citace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Analýza marketingové komunikace Dvorak Sec Contemporary Gallery
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOHamaďáková, Johana (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)Datum obhajoby: 20. 6. 2017Cílem této práce je analyzovat komunikační a marketingovou strategii DSC Gallery zaměřením na její komunikační aktivity. První část je věnována teorii a popisu dílčích prvků oblasti marketingu kultury. Druhá část práce se ... -
Komunikační aktivity Galerie hlavního města Prahy v letech 2011 a 2012
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOČerná, Eliška (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2013)Datum obhajoby: 18. 6. 2013This bachelor's thesis analyses communication activities of City Gallery Prague in the last two years. City Gallery Prague is one of the two most significant and most visited galleries in the Czech Republic and not merely ... -
Marketing umění a komunikace Galerie hlavního města Prahy
Výsledek obhajoby: OBHÁJENODusilová, Zuzana (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2019)Datum obhajoby: 13. 6. 2019Bakalářská práce Marketing umění a komunikace Galerie hlavního města Prahy se věnuje rozvoji na poli art marketingu a možnostem jeho využití především v rámci instituce galerie či muzea umění. Poukazuje na reciprocitu ...