Analýza marketingové komunikace Dvorak Sec Contemporary Gallery
Analysis of marketing communication of Dvorak Sec Contemporary Gallery
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/86147Identifikátory
SIS: 179727
Kolekce
- Kvalifikační práce [19618]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Shavit, Anna
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
20. 6. 2017
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
art marketing, DSC Gallery, Dvorak Sec Contemporary, soukromá galerie, marketingová komunikace, public relationsKlíčová slova (anglicky)
art marketing, DSC Gallery, Dvorak Sec Contemporary, private gallery, marketing communication, public relationsCílem této práce je analyzovat komunikační a marketingovou strategii DSC Gallery zaměřením na její komunikační aktivity. První část je věnována teorii a popisu dílčích prvků oblasti marketingu kultury. Druhá část práce se zabývá samotnou případovou studií a závěrečné části autorka podává vlastní komunikační doporučení a shrnuje nabyté poznatky.
