Analýza marketingové komunikace Dvorak Sec Contemporary Gallery
Analysis of marketing communication of Dvorak Sec Contemporary Gallery
bachelor thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/86147Identifiers
Study Information System: 179727
Collections
- Kvalifikační práce [17123]
Author
Advisor
Referee
Shavit, Anna
Faculty / Institute
Faculty of Social Sciences
Discipline
Marketing Communications and Public Relations
Department
Department of Marketing Communication and Public Relations
Date of defense
20. 6. 2017
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědLanguage
Czech
Grade
Good
Keywords (Czech)
art marketing, DSC Gallery, Dvorak Sec Contemporary, soukromá galerie, marketingová komunikace, public relationsKeywords (English)
art marketing, DSC Gallery, Dvorak Sec Contemporary, private gallery, marketing communication, public relationsCílem této práce je analyzovat komunikační a marketingovou strategii DSC Gallery zaměřením na její komunikační aktivity. První část je věnována teorii a popisu dílčích prvků oblasti marketingu kultury. Druhá část práce se zabývá samotnou případovou studií a závěrečné části autorka podává vlastní komunikační doporučení a shrnuje nabyté poznatky.