Zobrazit minimální záznam

Cooperation between the family and the school in the integration/inclusion of the child
dc.contributor.advisorValášková Vincejová, Eva
dc.creatorWidlová, Marta
dc.date.accessioned2020-07-09T09:46:55Z
dc.date.available2020-07-09T09:46:55Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/118161
dc.description.abstract"Family and school cooperation in child integration / inclusion" identifies the quality of cooperation between primary schools and families of children with special educational needs and its impact on the perception of integration or inclusion. It examines the differences in attitudes towards to l educational needs in primary schools in the certain wiev of disadvantaged children teachers'care, assistants and parents on integration and inclusion in general and in specific cases and aspects of school and family disadvantaged children. According to the current trend, parents can decide about education of their child with specific needs in an ordinary primary school with increased teacherścare, possibly with the support of a teaching assistant, usually according to a prepared individual curriculum because pupils with special educational need have to get individual speed, knowledge and skills often do not have the same level like other students in the classroom. Quality of special care is highly influenced by cooperation among teachers, assistants and parents.en_US
dc.description.abstractAnotace: "Spolupráce rodiny a školy při integraci/inkluzi dítěte" zjišťuje kvalitu spolupráce základních škol a rodin dětí se speciálními vzdělávacími potřebami a její vliv na vnímání integrace či inkluze. Zkoumá rozdíly v přístupech k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami na základních školách v dané oblasti, pohled učitelů, asistentů a rodičů znevýhodněných dětí na integraci a inkluzi obecně i v konkrétních případech a aspekty spolupráce školy a rodiny znevýhodněného dítěte zařazeného ve třetím a vyšším stupni pedagogické podpory. Podle současného trendu se mohou rodiče rozhodnout pro vzdělávání dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v běžné základní škole se zvýšenou péčí učitelů, případně za podpory asistenta pedagoga, většinou podle připraveného individuálního vzdělávacího plánu, protože žáci se speciálními vzdělávacími potřebami potřebují při svém vzdělávání zohledňovat jejich schopnosti, pracovní tempo a dosaženou úroveň zvládnutých znalostí, které se nemusí shodovat s možnostmi ostatních žáků ve třídě. Kvalitu integrace ovlivňuje zásadním způsobem přístup učitele a asistenta pedagoga, jejich vzájemná spolupráce a spolupráce s rodinou dítěte.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectintegration|inclusion|special education resource|cooperation between family and schoolen_US
dc.subjectintegrace|inkluze|speciální vzdělávací potřeby|spolupráce školy a rodinycs_CZ
dc.titleSpolupráce rodiny a školy při integraci/inkluzi dítětecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2020
dcterms.dateAccepted2020-06-16
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId189004
dc.title.translatedCooperation between the family and the school in the integration/inclusion of the childen_US
dc.contributor.refereeZábrodská, Kateřina
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.programPedagogyen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enPedagogyen_US
thesis.grade.csNeprospěl/acs_CZ
thesis.grade.enFailen_US
uk.abstract.csAnotace: "Spolupráce rodiny a školy při integraci/inkluzi dítěte" zjišťuje kvalitu spolupráce základních škol a rodin dětí se speciálními vzdělávacími potřebami a její vliv na vnímání integrace či inkluze. Zkoumá rozdíly v přístupech k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami na základních školách v dané oblasti, pohled učitelů, asistentů a rodičů znevýhodněných dětí na integraci a inkluzi obecně i v konkrétních případech a aspekty spolupráce školy a rodiny znevýhodněného dítěte zařazeného ve třetím a vyšším stupni pedagogické podpory. Podle současného trendu se mohou rodiče rozhodnout pro vzdělávání dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v běžné základní škole se zvýšenou péčí učitelů, případně za podpory asistenta pedagoga, většinou podle připraveného individuálního vzdělávacího plánu, protože žáci se speciálními vzdělávacími potřebami potřebují při svém vzdělávání zohledňovat jejich schopnosti, pracovní tempo a dosaženou úroveň zvládnutých znalostí, které se nemusí shodovat s možnostmi ostatních žáků ve třídě. Kvalitu integrace ovlivňuje zásadním způsobem přístup učitele a asistenta pedagoga, jejich vzájemná spolupráce a spolupráce s rodinou dítěte.cs_CZ
uk.abstract.en"Family and school cooperation in child integration / inclusion" identifies the quality of cooperation between primary schools and families of children with special educational needs and its impact on the perception of integration or inclusion. It examines the differences in attitudes towards to l educational needs in primary schools in the certain wiev of disadvantaged children teachers'care, assistants and parents on integration and inclusion in general and in specific cases and aspects of school and family disadvantaged children. According to the current trend, parents can decide about education of their child with specific needs in an ordinary primary school with increased teacherścare, possibly with the support of a teaching assistant, usually according to a prepared individual curriculum because pupils with special educational need have to get individual speed, knowledge and skills often do not have the same level like other students in the classroom. Quality of special care is highly influenced by cooperation among teachers, assistants and parents.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
thesis.grade.code4
uk.publication-placePrahacs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV