Role značky Renault v rámci komunikace společnosti Renault od roku 1999
The role of the brand Renault in the communication of the company Renault since 1999
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/11512Identifikátory
SIS: 15075
Kolekce
- Kvalifikační práce [17123]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Pruša, Igor
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
20. 6. 2007
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
This final bachelor's state exam project is focusing on brand identity of the car manufacturer Renault. It analyses and explains different steps when acquiring the new identity and the new image of the brand Renault since 1999. Tt demonstrates also some other examples of acquiring new brand identity of Renault suggested by car industry experts. The conclusion contains the SWOT analysis of the brand Renault and the outline of the future development of the car industry in connection with brand management. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)