Zobrazit minimální záznam

Filial Therapy in School Environment
dc.contributor.advisorKomárková, Tereza
dc.creatorDrahoš, Adam
dc.date.accessioned2019-10-21T10:19:12Z
dc.date.available2019-10-21T10:19:12Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/111031
dc.description.abstractFiliální terapie v prostředí školy je přehledová studie, která zprostředkovává českému čtenáři téma filiální terapie, zvláště pak se zřetelem na implementaci do školního prostředí. Práce zpracovává vznik a východiska filiální terapie, dále představuje jednu ze současných podob: Terapii založenou na vztahu dítěte a rodiče (CPRT) a mapuje vývoj snah o přenesení filiální terapie z domácího do školního prostředí - od raného konceptu učitelů jako zprostředkovatelů terapie po zcela nový koncept Výcviku založeného na vztahu dítěte a učitele (CTRT). Klíčová slova Filiální terapie, terapie hrou, nedirektivní psychoterapie hrou, zprostředkovatelé terapie, terapie založená na vztahu dítěte a rodiče, CPRT, Kinder terapie, výcvik založený na vztahu dítěte a učitele, CTRT.cs_CZ
dc.description.abstractFilial therapy in school environment is an overview study introducing filial therapy to Czech readers and focusing on implementation of filial therapy into school environment. The study first summarizes development and foundations of filial therapy and in next part moves towards one of its contemporary forms: Child- Parent Relationship Therapy (CPRT), and mapping efforts to transfer filial therapy from domestic environment to school environment - from the very first concept of teachers as therapeutic agents to most recent concept of Child-Teacher Relationship Training (CTRT). Keywords Filial Therapy, Play Therahy, Therapeutic Agents, Child-Teacher Relationship Therapy, CPRT, Kinder Therapy, Child-Teacher Relationship Training, CTRTen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectfiliální terapie|terapie hrou|nedirektivní psychoterapie hrou|zprostředkovatelé terapie|terapie založená na vztahu dítěte a rodiče|CPRT|výcvik založený na vztahu dítěte a učitele|Kinder terapie|Kinder výcvik|CTRTcs_CZ
dc.subjectFilial Therapy|Play Therahy|Therapeutic Agents|Child-Teacher Relationship Therapy|CPRT|Kinder Therapy|Kinder Training|Child-Teacher Relationship Training|CTRTen_US
dc.titleFiliální terapie v prostředí školycs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2019
dcterms.dateAccepted2019-09-04
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId213605
dc.title.translatedFilial Therapy in School Environmenten_US
dc.contributor.refereeZábrodská, Kateřina
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csFiliální terapie v prostředí školy je přehledová studie, která zprostředkovává českému čtenáři téma filiální terapie, zvláště pak se zřetelem na implementaci do školního prostředí. Práce zpracovává vznik a východiska filiální terapie, dále představuje jednu ze současných podob: Terapii založenou na vztahu dítěte a rodiče (CPRT) a mapuje vývoj snah o přenesení filiální terapie z domácího do školního prostředí - od raného konceptu učitelů jako zprostředkovatelů terapie po zcela nový koncept Výcviku založeného na vztahu dítěte a učitele (CTRT). Klíčová slova Filiální terapie, terapie hrou, nedirektivní psychoterapie hrou, zprostředkovatelé terapie, terapie založená na vztahu dítěte a rodiče, CPRT, Kinder terapie, výcvik založený na vztahu dítěte a učitele, CTRT.cs_CZ
uk.abstract.enFilial therapy in school environment is an overview study introducing filial therapy to Czech readers and focusing on implementation of filial therapy into school environment. The study first summarizes development and foundations of filial therapy and in next part moves towards one of its contemporary forms: Child- Parent Relationship Therapy (CPRT), and mapping efforts to transfer filial therapy from domestic environment to school environment - from the very first concept of teachers as therapeutic agents to most recent concept of Child-Teacher Relationship Training (CTRT). Keywords Filial Therapy, Play Therahy, Therapeutic Agents, Child-Teacher Relationship Therapy, CPRT, Kinder Therapy, Child-Teacher Relationship Training, CTRTen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
thesis.grade.code2


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV