Zobrazit minimální záznam

The evolution of internet televison in Czechia and its impact on linear television
dc.contributor.advisorKruml, Milan
dc.creatorBenda, Tomáš
dc.date.accessioned2019-07-11T10:06:13Z
dc.date.available2019-07-11T10:06:13Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/107890
dc.description.abstractTato práce se zabývá vznikem a rozvojem internetových televizí v Česku, jejich obchodními modely, možnostmi dalšího vývoje a vlivem na lineární televize. Protože pro televizní produkci je význačná seriálová tvorba, popisuje také revoluci v televizním průmyslu na přelomu tisíciletí, která změnila do té doby platná pravidla pro psaní a natáčení seriálů. Práce představuje také všechny seriály českých internetových televizí a porovnává jejich žánry s preferencemi publika. K tomuto porovnání využívá jak výstupy z hloubkových rozhovorů s respondenty z řad diváků internetových televizí, tak data o sledovanosti nejsledovanějších televizních pořadů. Hloubkové rozhovory zjišťovaly kromě toho, co diváci na internetových televizích sledují, také, kdy a jak (na jakém zařízení) to sledují, což bylo podpořeno detailními statistikami Netflixu, coby největší internetové televize na světě. Respondentům byly také promítnuty celkem tři seriály českých internetových televizí, které respondenti měli subjektivně ohodnotit. S jejich výpověďmi poté bylo pracováno směrem k fenoménu tzv. binge-watchingu a bylo zjištěno, že zveřejňování všech epizod jedné série jakéhokoli seriálu najednou by mohlo přispět k jeho celkové sledovanosti. Dále je na základě hloubkových rozhovorů navrženo konkrétní využití nové formy product...cs_CZ
dc.description.abstractThe thesis deals with the development of internet TVs in the Czechia, their business models, possibilities of further development and thein impact on linear television. Since TV production is distinguished by serial production, it also describes the revolution in the television industry at the turn of the millennium, which changed the rules of writing and filming TV series so far. The thesis also presents all series of Czech internet TVs and compares their genres with audience preferences. For this comparison, the thesis uses both in-depth interviews with internet TV audience respondents and data on the most watched TV shows. In addition to what the viewers on the internet watch, the in-depth interviews also found out when and how (on what device) they watch it, supported by detailed Netflix (the largest internet TV in the Word) statistics. Respondents also watched episodes of three series of Czech internet TVs, which they then subjectively evaluated. Based on their testimonies, it was found that posting all the episodes of one season of any series at once could contribute to its overall viewership (due to binge- watching). Furthermore, based on in-depth interviews, a specific use of the new form of product placement in series for women is suggested, as women are minimally represented in the...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectInternet Televisionen_US
dc.subjectLinear Televisionen_US
dc.subjectTechnological Convergenceen_US
dc.subjectVideoen_US
dc.subjectStreamen_US
dc.subjectNetflixen_US
dc.subjectObboden_US
dc.subjectMall.TVen_US
dc.subjectTV Seriesen_US
dc.subjectTV Production Revolutionen_US
dc.subjectInternetové televizecs_CZ
dc.subjectlineární televizecs_CZ
dc.subjecttechnologická konvergencecs_CZ
dc.subjectvideocs_CZ
dc.subjectStreamcs_CZ
dc.subjectNetflixcs_CZ
dc.subjectObbodcs_CZ
dc.subjectMall.TVcs_CZ
dc.subjectseriálycs_CZ
dc.subjectrevoluce v televizní tvorběcs_CZ
dc.titleRozvoj internetových televizí v Česku a jejich vliv na lineární televizecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2019
dcterms.dateAccepted2019-06-17
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId203957
dc.title.translatedThe evolution of internet televison in Czechia and its impact on linear televisionen_US
dc.contributor.refereeKřemen, Pavel
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato práce se zabývá vznikem a rozvojem internetových televizí v Česku, jejich obchodními modely, možnostmi dalšího vývoje a vlivem na lineární televize. Protože pro televizní produkci je význačná seriálová tvorba, popisuje také revoluci v televizním průmyslu na přelomu tisíciletí, která změnila do té doby platná pravidla pro psaní a natáčení seriálů. Práce představuje také všechny seriály českých internetových televizí a porovnává jejich žánry s preferencemi publika. K tomuto porovnání využívá jak výstupy z hloubkových rozhovorů s respondenty z řad diváků internetových televizí, tak data o sledovanosti nejsledovanějších televizních pořadů. Hloubkové rozhovory zjišťovaly kromě toho, co diváci na internetových televizích sledují, také, kdy a jak (na jakém zařízení) to sledují, což bylo podpořeno detailními statistikami Netflixu, coby největší internetové televize na světě. Respondentům byly také promítnuty celkem tři seriály českých internetových televizí, které respondenti měli subjektivně ohodnotit. S jejich výpověďmi poté bylo pracováno směrem k fenoménu tzv. binge-watchingu a bylo zjištěno, že zveřejňování všech epizod jedné série jakéhokoli seriálu najednou by mohlo přispět k jeho celkové sledovanosti. Dále je na základě hloubkových rozhovorů navrženo konkrétní využití nové formy product...cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis deals with the development of internet TVs in the Czechia, their business models, possibilities of further development and thein impact on linear television. Since TV production is distinguished by serial production, it also describes the revolution in the television industry at the turn of the millennium, which changed the rules of writing and filming TV series so far. The thesis also presents all series of Czech internet TVs and compares their genres with audience preferences. For this comparison, the thesis uses both in-depth interviews with internet TV audience respondents and data on the most watched TV shows. In addition to what the viewers on the internet watch, the in-depth interviews also found out when and how (on what device) they watch it, supported by detailed Netflix (the largest internet TV in the Word) statistics. Respondents also watched episodes of three series of Czech internet TVs, which they then subjectively evaluated. Based on their testimonies, it was found that posting all the episodes of one season of any series at once could contribute to its overall viewership (due to binge- watching). Furthermore, based on in-depth interviews, a specific use of the new form of product placement in series for women is suggested, as women are minimally represented in the...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
thesis.grade.codeA


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV