Typologie zákazníků českých sázkových společností
Customer Profile Characteristics For The Betting Industry in Czech Republic
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/106014Identifikátory
SIS: 189011
Kolekce
- Kvalifikační práce [8435]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Kunzmann, Lucia
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
14. 5. 2019
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Typologie, zákazník, segmentace, sázkové kanceláře, sázky, loterie, marketing, marketingový výzkumKlíčová slova (anglicky)
Typology, customer, segmentace, betting companies, bets, lottery, marketing, marketing researchNázev: Typologie zákazníků českých sázkových kanceláří Cíle: Hlavním cílem tohoto výzkumu je vytvoření typologie současných zákazníků českých sázkových kanceláří. Metody: Pro získání výsledků byl proveden marketingový kvantitativní výzkum pomocí elektronického i osobního dotazování. Základní soubor byl tvořen všemi sázejícími v České republice a výběrový soubor 210 respondenty. Ti byli zastoupení jak zákazníky, kteří sází online prostřednictvím počítače, přes aplikaci, tak i těmi z kamenných poboček. Sběr dat trval po dobu dvou týdnů. Výsledky: Výsledky setření jsou uvedeny v kapitole analytická část. Jsou zdrojem pro syntetickou část, ve které pomocí matematicko- popisných metod byli zákazníci sázkových kanceláří rozděleni do tří typů a stručně popsány jako Počítač, Aplikace a Kancelář. Klíčová slova: Typologie, zákazník, segmentace, sázkové kanceláře, sázky, loterie, marketing, marketingový výzkum.
Title: Customers typology of Czech betting companies. Objectives: The main objective of this research is to create a typology of curent customers typology of Czech betting companies. Methods: In order to obtain the results, marketing quantitative research was conducted in the form of both electronic and personal questioning. The basic set was all bettors in the Czech Republic and the sample was composed of 210 respondents. They were represented by customers who bet online through the computer and through the application, as well as those from physical bookmakers. The field ran for two weeks. Results: The results of the research are presented in the analytical part of this work. They are a source of hypothesis validation and, for the synthetic part, in which, by means of mathematical-descriptive methods, the bookmakers were divided into three types, briefly named as Computers, Applications and Offices. Keywords: Typology, customer, segmentace, betting companies, bets, lottery, marketing, marketing research