Rozvoj dovednosti psaní metodou blended-learningu
Development of writing skills by using a method of blended-learning
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/103655Identifikátory
SIS: 178143
Kolekce
- Kvalifikační práce [23753]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Adamovičová, Ana
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Čeština pro cizince
Katedra / ústav / klinika
Ústav bohemistických studií
Datum obhajoby
4. 9. 2018
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
řečová dovednost psaní|čeština jako cizí, druhý jazyk|blended-learning|didaktika cizích jazyků|tvůrčí psaní|WRILAB2Klíčová slova (anglicky)
writing skills|Czech as a foreign, second language|blended-learning|foreign language didactics|creative writing|WRILAB2Dovednost psaní je důležitým prvkem ovládání cizího jazyka. V dané práci jsou představeny různé metody, využívané pro rozvoj dovednosti psaní v cizím jazyce, od tradičních po alternativní, např. techniky tvůrčího psaní. Cílem této práce je zhodnotit efektivnost metody blended-learning při rozvoji řečové dovednosti psaní v cizím/druhém jazyce. Pro tyto účely se v dane práci používá analýza textů vytvořených nerodilými mluvčími v rámci blended-learningového kurzu WRILAB2. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Writing skills are an important element of mastering a foreign language. In this thesis various methods used to develop writing skills in a foreign language are described - from traditional to alternative, such as creative writing technics. The aim of this thesis is to evaluate the effectiveness of the blended learning method in the development of writing skills in foreign/second language. For these purposes, the thesis analyses texts created by non-native speakers in the blended learning course WRILAB2. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)