Zobrazit minimální záznam

Using referral marketing on the example of Tesla
dc.contributor.advisorKlimeš, David
dc.creatorMalík, Štěpán
dc.date.accessioned2018-10-16T10:14:56Z
dc.date.available2018-10-16T10:14:56Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/102805
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku referral programů jako akvizičního nástroje. Jako praktický příklad využití tohoto nástroje je použita analýza referral programů Tesly. První kapitola a druhá kapitola práce se věnují ukotvení referral programů do teorie marketingu. V třetí části práce je popsána základní problematika referral programů a jsou zde prezentovaný hlavní proudy současného výzkumu v této oblasti. V závěru této kapitoly jsou popsány základní kroky k implementaci programu. Čtvrtá kapitola se zaměřuje na popsání fenoménu jménem Tesla. V první části této kapitoly popisuji historii firmy. V další části této kapitoly se zaměřuji na roli Elona Muska v Tesle. Pokouším se popsat, jak funguje propojení Tesly a jeho dalších společností, konkrétně SpaceX a Solar City, také se zde zaměřuji na sílu jeho sociálních sítí a jeho vliv na PR společnosti. Další část této kapitoly se zabývá analýzou marketigové komunikace Tesly. V poslední části se zaměřuji na komunitu fanoušků, která je důležitou součástí při akvizici zákazníků. Pátá kapitola práce popisuje principy fungovaní Tesla referral programu mezi lety 2015 a 2017, zároveň zde dochází k analýze využívající teorii ze třetí kapitoly. Poslední část práce se věnuje kvalitativní analýze ve formě polostrukturovaných rozhovorů s majiteli vozů...cs_CZ
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on the problem of referral of programs as an acquisition tool. As a practical example of using this tool, Tesla referral analysis is used. The first chapter and the second chapter of the thesis deal with anchoring referral programs to marketing theory. The third part of the thesis describes the basic problems of referral programs and presents the main streams of current research in this field. At the end of this chapter, the basic steps to implement the program are described. The fourth chapter focuses on describing a phenomenon called Tesla. In the first part of this chapter, I describe the history of the company. In the next part of this chapter, I focus on the role of Elon Musk in Tesla. I'm trying to describe how Tesla and its other companies, specifically SpaceX and Solar City, work together to focus on the strength of its social networks and its impact on PR companies. Another part of this chapter deals with Tesla's marketing communication analysis. In the last part, I focus on the fan community, which is an important part of the acquisition of customers. The fifth chapter of the thesis describes the principles of the Tesla referral program between 2015 and 2017, and here is the analysis of the theory from the third chapter. The last part of the thesis deals...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectTeslacs_CZ
dc.subjectreferral marketingcs_CZ
dc.subjectcustomer referral programcs_CZ
dc.subjectword-of-mouthcs_CZ
dc.subjectElon Muskcs_CZ
dc.subjectTeslaen_US
dc.subjectreferral marketingen_US
dc.subjectcustomer referral programen_US
dc.subjectword-of-mouthen_US
dc.subjectElon Musken_US
dc.titleVyužití referral marketingu na příkladu firmy Teslacs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-09-25
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId192568
dc.title.translatedUsing referral marketing on the example of Teslaen_US
dc.contributor.refereeKoudelková, Petra
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku referral programů jako akvizičního nástroje. Jako praktický příklad využití tohoto nástroje je použita analýza referral programů Tesly. První kapitola a druhá kapitola práce se věnují ukotvení referral programů do teorie marketingu. V třetí části práce je popsána základní problematika referral programů a jsou zde prezentovaný hlavní proudy současného výzkumu v této oblasti. V závěru této kapitoly jsou popsány základní kroky k implementaci programu. Čtvrtá kapitola se zaměřuje na popsání fenoménu jménem Tesla. V první části této kapitoly popisuji historii firmy. V další části této kapitoly se zaměřuji na roli Elona Muska v Tesle. Pokouším se popsat, jak funguje propojení Tesly a jeho dalších společností, konkrétně SpaceX a Solar City, také se zde zaměřuji na sílu jeho sociálních sítí a jeho vliv na PR společnosti. Další část této kapitoly se zabývá analýzou marketigové komunikace Tesly. V poslední části se zaměřuji na komunitu fanoušků, která je důležitou součástí při akvizici zákazníků. Pátá kapitola práce popisuje principy fungovaní Tesla referral programu mezi lety 2015 a 2017, zároveň zde dochází k analýze využívající teorii ze třetí kapitoly. Poslední část práce se věnuje kvalitativní analýze ve formě polostrukturovaných rozhovorů s majiteli vozů...cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor thesis focuses on the problem of referral of programs as an acquisition tool. As a practical example of using this tool, Tesla referral analysis is used. The first chapter and the second chapter of the thesis deal with anchoring referral programs to marketing theory. The third part of the thesis describes the basic problems of referral programs and presents the main streams of current research in this field. At the end of this chapter, the basic steps to implement the program are described. The fourth chapter focuses on describing a phenomenon called Tesla. In the first part of this chapter, I describe the history of the company. In the next part of this chapter, I focus on the role of Elon Musk in Tesla. I'm trying to describe how Tesla and its other companies, specifically SpaceX and Solar City, work together to focus on the strength of its social networks and its impact on PR companies. Another part of this chapter deals with Tesla's marketing communication analysis. In the last part, I focus on the fan community, which is an important part of the acquisition of customers. The fifth chapter of the thesis describes the principles of the Tesla referral program between 2015 and 2017, and here is the analysis of the theory from the third chapter. The last part of the thesis deals...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.codeC


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV