Zobrazit minimální záznam

Media sales trends on Czech online media market
dc.contributor.advisorKlimeš, David
dc.creatorFrantová, Nikol
dc.date.accessioned2018-10-16T09:52:18Z
dc.date.available2018-10-16T09:52:18Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/102686
dc.description.abstractDiplomová práce Trendy prodeje reklamního prostoru na českém mediálním trhu se zaměřením na programatické obchodování se zabývá využitím automatizovaných, tzv. programatických metod obchodování s mediálním reklamním prostorem na českém trhu. Práce zkoumá, v jaké míře je tato metoda na českém mediálním trhu etablována a implementována a jaká je podoba českého programatického ekosystému. V první části práce je vymezen teoretický rámec problematiky programatického obchodování, zaměřený na vysvětlení principu fungování této metody. V kapitole je programatický obchod definován a ustanoven v rámci jednotlivých typů metod obchodování s mediálním reklamním prostorem. Dále jsou definovány role jednotlivých tržních subjektů v rámci programatického obchodování a také jsou v kapitole charakterizovány technologické platformy, které zajišťují funkčnost a chod automatizovaných obchodů. Nakonec jsou vymezeny jednotlivé typy transakčních metod programatického obchodování, jejichž praktické využití je zkoumáno dále v rámci výzkumné kapitoly. Práce obsahuje podrobnou kapitolu s popisem výzkumných metod, jež zahrnují datovou analýzu, kvalitativní průzkum a rešerši odborných knih a oborových materiálů. V metodologické kapitole jsou blíže definovány zdroje tržních dat, sledované proměnné, sledované regiony a časové...cs_CZ
dc.description.abstractThe thesis Trends of media sales techniques on Czech online media market with focus on programmatic buying describes functioning of automated (programmatic) advertising inventory trading on the Czech market. The text focuses on the penetration of this new method, the mechanics of its functioning and its current and future role within the Czech online advertising market. The first part describes a theoretical framework of programmatic advertising and its main principles and functions. In this chapter, programmatic buying method is defined and established within the different types of methods of advertising inventory trading. In addition, the roles of individual market entities in programmatic trading are defined, as well as the technological platforms, which secure the functionality and operation of automated buying. At the end of the theoretical part, the different types of programmatic transactional methods are defined, the practical use of which is then further explored within the research chapter. The thesis also includes methodological part, which concentrates on methodological framework and relevant research method, followed by the description of the selected methods: data analysis, qualitative research and research of professional and specialized materials. In the methodological chapter are...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectDisplay reklamacs_CZ
dc.subjectinternetová reklamacs_CZ
dc.subjectprodejní metodycs_CZ
dc.subjectprogramatické obchodovánícs_CZ
dc.subjectRTBcs_CZ
dc.subjectDisplay advertisingen_US
dc.subjectinternet advertisingen_US
dc.subjectprogramatic buyingen_US
dc.subjectRTBen_US
dc.subjecttransaction methodsen_US
dc.titleTrendy prodeje reklamního prostoru na českém online mediálním trhucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-09-24
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId180356
dc.title.translatedMedia sales trends on Czech online media marketen_US
dc.contributor.refereeHrabánková, Markéta
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce Trendy prodeje reklamního prostoru na českém mediálním trhu se zaměřením na programatické obchodování se zabývá využitím automatizovaných, tzv. programatických metod obchodování s mediálním reklamním prostorem na českém trhu. Práce zkoumá, v jaké míře je tato metoda na českém mediálním trhu etablována a implementována a jaká je podoba českého programatického ekosystému. V první části práce je vymezen teoretický rámec problematiky programatického obchodování, zaměřený na vysvětlení principu fungování této metody. V kapitole je programatický obchod definován a ustanoven v rámci jednotlivých typů metod obchodování s mediálním reklamním prostorem. Dále jsou definovány role jednotlivých tržních subjektů v rámci programatického obchodování a také jsou v kapitole charakterizovány technologické platformy, které zajišťují funkčnost a chod automatizovaných obchodů. Nakonec jsou vymezeny jednotlivé typy transakčních metod programatického obchodování, jejichž praktické využití je zkoumáno dále v rámci výzkumné kapitoly. Práce obsahuje podrobnou kapitolu s popisem výzkumných metod, jež zahrnují datovou analýzu, kvalitativní průzkum a rešerši odborných knih a oborových materiálů. V metodologické kapitole jsou blíže definovány zdroje tržních dat, sledované proměnné, sledované regiony a časové...cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis Trends of media sales techniques on Czech online media market with focus on programmatic buying describes functioning of automated (programmatic) advertising inventory trading on the Czech market. The text focuses on the penetration of this new method, the mechanics of its functioning and its current and future role within the Czech online advertising market. The first part describes a theoretical framework of programmatic advertising and its main principles and functions. In this chapter, programmatic buying method is defined and established within the different types of methods of advertising inventory trading. In addition, the roles of individual market entities in programmatic trading are defined, as well as the technological platforms, which secure the functionality and operation of automated buying. At the end of the theoretical part, the different types of programmatic transactional methods are defined, the practical use of which is then further explored within the research chapter. The thesis also includes methodological part, which concentrates on methodological framework and relevant research method, followed by the description of the selected methods: data analysis, qualitative research and research of professional and specialized materials. In the methodological chapter are...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
thesis.grade.codeC


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV